15.03.2021/11:04

Tajemnicze bannery krytykujące zakupy w Lidlu pojawiły się w Warszawie [NASZ NEWS]

Z niecodziennym widokiem miały do czynienia w poniedziałek rano osoby dojeżdżające do pracy w Warszawie od strony Piaseczna. Przy drodze pojawił się banner uderzający w sieć Lidl. Nie wiadomo, kto stoi za tą akcją.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

14 komentarzy

  • JEBACPIS 16.03.2021

    III WOJNA ŚWIATOWA W NOWYM WYDANIU WYMYŚLONA PANDEMIA TO WOJNA WYCELOWANA W LUDNOŚĆ I ICH MAJATKAMI NIE Z COVID19 .

  • PAstafarianin 16.03.2021

    "Nie miałem racji, więc odwrócę kota ogonem i dołożę kilka bzdur, skoro nie mam argumentów" - to chyba podejście komentującego tutaj pana "Clikbajtowy reklamowy". Człowieku idź do szkoły i się naucz czytać ze zrozumieniem. Nie zgadłeś, że nie chodzi o Lidla i jeszcze burczałeś na ludzi, którzy nie podzielali twojego zdania. Śmiech na sali.

  • Autor 16.03.2021

    @Clickbajt-reklamowy Szanowny Panie/Szanowna Pani, polecam zatem nasz najnowszy tekst, ujawniający, kto stoi za tą akcją. Nie jest to Lidl. https://www.wiadomoscihandlowe.pl/artykul/wiemy-kto-stoi-za-akcja-billboardowa-wymierzona-w-lidla-nasz-news.

  • Clicbajt reklamowy 16.03.2021

    Panie autor w Polsce jest zabroniona reklama porównawcza i z pewnością o tym wiesz, więc nie zgrywaj "wiesz kogo". Nie wolno umieszczać nazw i logotypów na konkurencyjnych reklamach, to nie Ameryka. Dotarcie prawników L. do właściciela bilbordów i kto je umieścił, wykupił to minuty. Krótko pisząc to akcja promocyjna L. pewnie otwierają magazyn e- grocery w Warszawie. Trochę - odrobinę pomyślunku panie autor, chyba, że zgrywasz przed czytelnikami ... -co nie pierwszy raz się zdarzyło.

  • Witam 16.03.2021

    Dobra akcja uświadamiająca Polaków aby nie robili zakopow w ZATŁOCZONYM Lidlu, szczególnie w soboty gdzie jest tłok w kasach. Galerie zamknięte a w Lidlu 2mil ludzi w sobotę i NIK się tym nie przejmuje. Jestem za #zostanwdomu

  • Adam 16.03.2021

    Próba viral-marketingu przez Lidla?

  • nick 16.03.2021

    od kiedy to lidl ma biuro w warszawie?

  • Kreol 15.03.2021

    Zapewne sprawka Obajtka, aby zwiększyć sprzedaż na Orlenie

  • Najemca 15.03.2021

    Galerie handlowe nie zostały zamknięte. Zostały tylko zamknięte wybrane sklepy. Poprzez wybiórcze stosowanie kodów PKD większość tych firm nie może liczyć na zwolnienie z ZUS ani wsparcie z PFR. Doprowadza to do dramatów rodzin, które w takich galeriach otworzyły sklepy i zatrudniły pracowników. Tę samą odzież można jednak kupić w tej niby zamkniętej galerii w hipermarkecie Auchan, Carrefour czy Tesco. Na tamtych stoiskach odzieżowych Covid nie występuje?

  • Autor 15.03.2021

    Zapewniam Państwa, że nie jest to reklama e-commerce'u Lidla. Pozdrawiam.

  • magda 15.03.2021

    pod artykułem powinien pojawić się dopisek "art sponsorowany"

  • Zdegustowany 15.03.2021

    Boże, jaki dęty opis.... Pisał to ktoś z liceum? Przecież wiadomo, ze chodzi o e-commerce Lidla...

  • lidl 15.03.2021

    oczywiście to reklama zakupów z dowozem, sorry że psuję Wam materiał sponsorowany ;)

  • Dams 15.03.2021

    A czy to nie sprytna kampania Lidla, który by chciał zacząć e-commerce we Warszawie ?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także