16.03.2020/14:18

Tak Spar chroni klientów i pracowników przed koronawirusem. Zobacz film i zdjęcia [TYLKO U NAS]

Osłonięte folią stanowiska kasowe, lada mięsna i stoisko cukiernicze. Tak z koronawirusem walczą sklepy Spar w Stryszawie i Krakowie, w których wdrożono znacznie dalej idące środki zapobiegawcze niż w zdecydowanej większości placówek handlowych w Polsce.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

22 komentarze

  • Stara 07.04.2020

    Brawo dla takiego pracodawcy ktory szanuje deoich pracownikow

  • Aneta_23 23.03.2020

    Jeśli szukają państwo zabezpieczeń mających za zadanie ochronę osób pracujących przy obsłudze klienta, warto rozważyć zainwestowanie w osłony z płyty plexi lub przyłbice bhp. Zachęcam do sprawdzenia oferty firmy (fragment komentarza niezgodny z regulaminem forum)

  • poziomkek 23.03.2020

    Zastanawiam się czy nie lepszym rozwiązaniem jest przyłbica stomatologiczna.

  • Dark 21.03.2020

    Tragedia. Przecież tak siedzą ludzie? Widzieliście jak zrobiły to inne sieci?

  • Mati 18.03.2020

    Brawo! Musimy się bronić przed wirusem. To jest wojna! Albo my albo wirus! Będąc na zakupach w markecie kasjerki nie miały rękawiczek ani maseczek, kiedy zapytałem dlaczego - bo są zamówione, ale nie dotarły. Od dawna wiemy, że idzie zagrożenie -dlatego chwała tym, którzy myślą o swoich pracownikach, a także swoich klientach.
    Pozdrawiam

  • AJ 18.03.2020

    Też prowadzę sklepy spożywcze , i popieram każdą inicjatywę, aby w tej chwili być ze swoimi pracownikami - też zamontowaliśmy pleksy chociaż trzeba sobie jasno powiedzieć że bardziej ma to znaczenie psychologiczne niż realne zabezpieczenie.

  • tom78 18.03.2020

    Współczuję kasjerom, 8 godz. w saunie...

  • Klient 17.03.2020

    Brawo za pomysł!!!

  • BE WAS BEEN 17.03.2020

    CO BIORĄ LUDZIE W POZNANIU ?? MYŚLĘ ŻE JUŻ DOŻYLNIE SPECYFIKI SOBIE PODAJĄ

  • blackhorse 16.03.2020

    Trzeba być idiotą, żeby krytykować nie pokazując nic lepszego. Gratuluję P. Grześku. Dobra robota. SPAR z takimi ludźmi może osiągnąć więcej niż inni, bo ludzie się liczą.

  • antyhejter 16.03.2020

    tołdi, hit, zenada, wiruso - jedni mówią o psychozie i tylko marudzą, inni wyszli już z dziewiętnastego wieku i wiedzą , że zasady higieny pomogą, nawet jeżeli to będzie jakiś tylko procent zabezpieczenia

    ja chcę kupować u tych, którzy robią co można zrobić własnymi siłami, nie oglądając się na utrudnienia i hejterów
    najlepiej napiszcie gdzie macie sklepy - będę omijał je z daleka

    BAN DLA HEJTERÓW

  • gosia76 16.03.2020

    Jako klientka uważam, że to dobry pomysł również dla nas klientów - często kontakt z kasjerem jest bardzo bliski, a tak obie strony są bezpieczniejsze. Każde ograniczenie rozprzestrzeniania się wirusa pomaga w walce z epidemią. Nie da się zupełnie ograniczyć zakupów spożywczych. Tym bardziej dziękuję wszystkim pracownikom sklepów spożywczych.

  • Tomasz W 16.03.2020

    Łatwo kogoś krytykować, zwłaszcza gdy się pisze pod pseudonimem. Człowiek swoją postawą pokazuje, ze zdrowie pracowników i klientów stawia na pierwszym miejscu. Pokażcie Wasze rozwiązania, zaproponujcie lepsze??? Panie Grzegorzu, dziękujemy za przedstawienie zastosowanych przez Pana rozwiązań!!!!

  • Paweł 16.03.2020

    Super pomysł ! Warto wdrażać wszystkie możliwe procedury i osłony aby zminimalizować możliwość zarażenia wirusem!

  • Darek 16.03.2020

    Świetne rozwiązanie! Wreszcie ktoś się troszczy o pracowników w spożywce! Słyszałem że żabka i Orlen wprowadza podobne rozwiązania.

  • Bbbi 16.03.2020

    Dobra robota SPAR :)

  • Luca 16.03.2020

    To jest przykład odpowiedzialnego podejścia. Dzięki temu przejdziemy przez epidemie łagodnie. Pracownicy sklepu mogą być dumni z swojego Szefa. Biedronki, Dino i inne sieci bierzcie przykład. Tak dba się o bezpieczeństwo swoich pracowników w dobie zagrożenia epidemilogicznego.

  • ekspert2020 16.03.2020

    widzę pierwsze komentarze od klasycznych ekspertów oraz konkurencji robią robotę xD smutne, że każda własna inicjatywa przedsiębiorcy spotyka się z takimi ludźmi jak wy. Wiadomo, że 100% ochrony się nie uzyska ale jej wzrost jest znaczący. Do tego tak, na bank sklep ma zamiar kisić kasjera 8h w folii, mega trafny komentarz. Napisz do rządu maila, potrzebujemy ogarniętych ludzi jak Ty w tych ciężkich czasach.

  • tołdi 16.03.2020

    Dzizas, to już zakrawa na psychozę.

  • Hit 16.03.2020

    Okienka w folii hit - przecież tamtędy właśnie przedostaje się wirus, tak samo jak gdy ktoś nosi zwykłą maskę, żeby się ochronić, a bokiem wdycha wirusa w powietrzu. Nie ma to najmniejszego sensu.

  • Zenada 16.03.2020

    Tia a kasjerzy i wyroby mięsne mają się kisić w tych workach - masakra jakaś, na dodatek takie wory nic nie dają, a jak kasjerzy się zmieniają to nawet łatwiej może się przenieść z jednego na drugiego

  • Wiruso 16.03.2020

    To przecież bardziej proteza na dobre samopoczucie niż ochrona pracownikow. Właścicielowi brak chyba podstawowej wiedzy o tym jak się rozprzestrzenia wirus. I jeszcze sam podsyła takie głupoty.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.