16.03.2020/14:18

Tak Spar chroni klientów i pracowników przed koronawirusem. Zobacz film i zdjęcia [TYLKO U NAS]

Osłonięte folią stanowiska kasowe, lada mięsna i stoisko cukiernicze. Tak z koronawirusem walczą sklepy Spar w Stryszawie i Krakowie, w których wdrożono znacznie dalej idące środki zapobiegawcze niż w zdecydowanej większości placówek handlowych w Polsce.

- W naszych sklepach w Stryszawie i Krakowie wdrożyliśmy wszystkie procedury wskazane przez Sanepid, ale ponieważ zdrowie naszych pracowników i klientów stawiamy na pierwszym miejscu, poszliśmy dalej i przygotowaliśmy zabudowy nad stanowiska z obsługą - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Grzegorz Waśko, właściciel obu sklepów.

I dodaje: - W obecnych czasach liczymy, że również inne sieci handlowe przyłączą się i wdrożą podobne do naszych procedury.

Na zdjęciach podesłanych redakcji wiadomoscihandlowe.pl widzimy, jak poważnie do tematu bezpieczeństwa klientów i pracowników podchodzi właściciel obu sklepów. Jeszcze większe wrażenie robi załączony film. Widzimy na nim m.in. niewielkie okienko nad ladą mięsną, służące do wydawania produktów kupowanych na wagę klientom. Również pracownik siedzący przy kasie oddzielony jest od klienta w podobny sposób.

Oprócz tego klienci wchodzący do sklepów mają możliwość dezynfekcji rąk i są do tego zachęcani. Na licznych, gęsto rozmieszczonych w sklepie plakatach umieszczono także inne zalecenia. Klienci są proszeni m.in. o zachowanie minimum 1-1,5 metra odległości od innych osób przebywających w sklepie.

Zachęcamy do obejrzenia galerii zdjęć oraz podesłanego przez Pana Grzegorza filmiku.

Dodaj komentarz

22 komentarze

  • Stara 07.04.2020

    Brawo dla takiego pracodawcy ktory szanuje deoich pracownikow

  • Aneta_23 23.03.2020

    Jeśli szukają państwo zabezpieczeń mających za zadanie ochronę osób pracujących przy obsłudze klienta, warto rozważyć zainwestowanie w osłony z płyty plexi lub przyłbice bhp. Zachęcam do sprawdzenia oferty firmy (fragment komentarza niezgodny z regulaminem forum)

  • poziomkek 23.03.2020

    Zastanawiam się czy nie lepszym rozwiązaniem jest przyłbica stomatologiczna.

  • Dark 21.03.2020

    Tragedia. Przecież tak siedzą ludzie? Widzieliście jak zrobiły to inne sieci?

  • Mati 18.03.2020

    Brawo! Musimy się bronić przed wirusem. To jest wojna! Albo my albo wirus! Będąc na zakupach w markecie kasjerki nie miały rękawiczek ani maseczek, kiedy zapytałem dlaczego - bo są zamówione, ale nie dotarły. Od dawna wiemy, że idzie zagrożenie -dlatego chwała tym, którzy myślą o swoich pracownikach, a także swoich klientach.
    Pozdrawiam

  • AJ 18.03.2020

    Też prowadzę sklepy spożywcze , i popieram każdą inicjatywę, aby w tej chwili być ze swoimi pracownikami - też zamontowaliśmy pleksy chociaż trzeba sobie jasno powiedzieć że bardziej ma to znaczenie psychologiczne niż realne zabezpieczenie.

  • tom78 18.03.2020

    Współczuję kasjerom, 8 godz. w saunie...

  • Klient 17.03.2020

    Brawo za pomysł!!!

  • BE WAS BEEN 17.03.2020

    CO BIORĄ LUDZIE W POZNANIU ?? MYŚLĘ ŻE JUŻ DOŻYLNIE SPECYFIKI SOBIE PODAJĄ

  • blackhorse 16.03.2020

    Trzeba być idiotą, żeby krytykować nie pokazując nic lepszego. Gratuluję P. Grześku. Dobra robota. SPAR z takimi ludźmi może osiągnąć więcej niż inni, bo ludzie się liczą.

  • antyhejter 16.03.2020

    tołdi, hit, zenada, wiruso - jedni mówią o psychozie i tylko marudzą, inni wyszli już z dziewiętnastego wieku i wiedzą , że zasady higieny pomogą, nawet jeżeli to będzie jakiś tylko procent zabezpieczenia

    ja chcę kupować u tych, którzy robią co można zrobić własnymi siłami, nie oglądając się na utrudnienia i hejterów
    najlepiej napiszcie gdzie macie sklepy - będę omijał je z daleka

    BAN DLA HEJTERÓW

  • gosia76 16.03.2020

    Jako klientka uważam, że to dobry pomysł również dla nas klientów - często kontakt z kasjerem jest bardzo bliski, a tak obie strony są bezpieczniejsze. Każde ograniczenie rozprzestrzeniania się wirusa pomaga w walce z epidemią. Nie da się zupełnie ograniczyć zakupów spożywczych. Tym bardziej dziękuję wszystkim pracownikom sklepów spożywczych.

  • Tomasz W 16.03.2020

    Łatwo kogoś krytykować, zwłaszcza gdy się pisze pod pseudonimem. Człowiek swoją postawą pokazuje, ze zdrowie pracowników i klientów stawia na pierwszym miejscu. Pokażcie Wasze rozwiązania, zaproponujcie lepsze??? Panie Grzegorzu, dziękujemy za przedstawienie zastosowanych przez Pana rozwiązań!!!!

  • Paweł 16.03.2020

    Super pomysł ! Warto wdrażać wszystkie możliwe procedury i osłony aby zminimalizować możliwość zarażenia wirusem!

  • Darek 16.03.2020

    Świetne rozwiązanie! Wreszcie ktoś się troszczy o pracowników w spożywce! Słyszałem że żabka i Orlen wprowadza podobne rozwiązania.

  • Bbbi 16.03.2020

    Dobra robota SPAR :)

  • Luca 16.03.2020

    To jest przykład odpowiedzialnego podejścia. Dzięki temu przejdziemy przez epidemie łagodnie. Pracownicy sklepu mogą być dumni z swojego Szefa. Biedronki, Dino i inne sieci bierzcie przykład. Tak dba się o bezpieczeństwo swoich pracowników w dobie zagrożenia epidemilogicznego.

  • ekspert2020 16.03.2020

    widzę pierwsze komentarze od klasycznych ekspertów oraz konkurencji robią robotę xD smutne, że każda własna inicjatywa przedsiębiorcy spotyka się z takimi ludźmi jak wy. Wiadomo, że 100% ochrony się nie uzyska ale jej wzrost jest znaczący. Do tego tak, na bank sklep ma zamiar kisić kasjera 8h w folii, mega trafny komentarz. Napisz do rządu maila, potrzebujemy ogarniętych ludzi jak Ty w tych ciężkich czasach.

  • tołdi 16.03.2020

    Dzizas, to już zakrawa na psychozę.

  • Hit 16.03.2020

    Okienka w folii hit - przecież tamtędy właśnie przedostaje się wirus, tak samo jak gdy ktoś nosi zwykłą maskę, żeby się ochronić, a bokiem wdycha wirusa w powietrzu. Nie ma to najmniejszego sensu.

  • Zenada 16.03.2020

    Tia a kasjerzy i wyroby mięsne mają się kisić w tych workach - masakra jakaś, na dodatek takie wory nic nie dają, a jak kasjerzy się zmieniają to nawet łatwiej może się przenieść z jednego na drugiego

  • Wiruso 16.03.2020

    To przecież bardziej proteza na dobre samopoczucie niż ochrona pracownikow. Właścicielowi brak chyba podstawowej wiedzy o tym jak się rozprzestrzenia wirus. I jeszcze sam podsyła takie głupoty.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.