Takko Fashion testuje nowy koncept sklepu. Jeśli przyjmie się w Polsce, będzie rozwijany na innych rynkach [TYLKO U NAS]
Sklep Takko Fashion w podwarszawskich Ząbkach to pierwsza placówka sieci funkcjonująca w ramach konceptu określanego przez firmę mianem „beauty”. Jan Skowron, country manager w Takko Fashion odpowiedzialny za rynek polski, estoński i litewski stwierdza w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl, że wyniki notowane przez placówkę po przeprowadzonym w niej remodelingu są na tyle obiecujące, że pozwalają planować kolejne otwarcia w tym formacie.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Najważniejsze informacje z branży;
- Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
- Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
13