17.09.2015/20:22

Tej reklamy nie przeoczysz

Carrefour wprowadza nowe nośniki reklamowe. Trzeba przyznać, że robią wrażenie. Ich niestandardowy format ma wyróżniać produkty w sklepowych alejkach.

Pierwszy z nośników, Floor Media XXL, to naklejka podłogowa mierząca do 6 m długości i 2 m szerokości. Klient, który ją zobaczy, zapamięta markę, taka naklejka zachęca też do kupowania. To, że naklejka zajmuje dużą powierzchnię (niemal szerokość alejki w hipermarkecie), daje możliwość zastosowania niestandardowych kreacji graficznych. Przykładem jest reklama wódki – trójwymiarowa lodowa przepaść w podłodze wygląda tak realistycznie, że niejeden klient się przy niej zatrzyma, a już na pewno nikt nie przejdzie obojętnie.

Drugi nośnik nosi nazwę Arch Media. To brama, która wita klientów wchodzących do działu. Ma 2,8 m wysokości oraz 1,8­‑3,2 m szerokości, dzięki czemu ułatwia dobrą ekspozycję treści przekazu reklamowego. Dzięki dużym rozmiarom grafika umieszczona na Arch Media rzuca się w oczy.
Nowe nośniki reklamowe są już w dziewięciu hipermarketach Carrefour: w Warszawie, Łodzi, Krakowie, we Wrocławiu i w Gdańsku. Polska jest pierwszym krajem, w którym zastosowano Arch Media i Floor Media XXL. To dlatego, że jak twierdzą przedstawiciele In­‑Store Media, agencji zajmującej się shopper marketingiem, wprowadzającej nowe nośniki – rynek reklamy w naszym kraju rozwija się bardzo dynamicznie. – Bezustannie badamy zachowania konsumentów i dzięki temu możemy zaproponować klientom najbardziej efektywne rozwiązania, które nie tylko budują świadomość marki, ale i bezpośrednio wpływają na decyzje zakupowe. Czas zakupów to najlepszy moment, aby wpłynąć na decyzję konsumenta – tłumaczy Tomasz Małecki, dyrektor zarządzający In­‑Store Media Polska. I dodaje: – Wyniki ponad 300 badań sprzedażowych pokazują średnio 19,5­‑proc. wzrost sprzedaży w sklepach, w których przeprowadziliśmy kampanię in­‑store, w stosunku do sklepów bez kampanii. W Polsce ten wynik jest jeszcze lepszy i wynosi 21,5 proc. – mówi Tomasz Małecki.

(HUW)

Wiadomości Handlowe, Nr 9  (148), Wrzesień 2015

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.