26.09.2018/09:21

Tesco modernizuje hipermarket i wprowadza usługę Scan&Shop

Sieć Tesco zakończyła w maju br. modernizację hipermarketu w Jeleniej Górze, zaś kilka dni temu brytyjski operator udostępnił klientom tego sklepu usługę Scan&Shop.

Hipermarket Tesco w Jeleniej Górze jest dziewiątą w Polsce lokalizacją, w której operator udostępnił to rozwiązanie. Dzięki usłudze Scan&Shop klienci sklepu mogą – za pomocą specjalnych ręcznych skanerów - skanować produkty w trakcie zakupów i wkładać je do wózka, bez konieczności ponownego wypakowywania ich przy kasach. Pod koniec wizyty w sklepie, w kasach samoobsługowych, płacimy za swoje zakupy – bez wypakowywania produktów. Ponadto dzięki skanerom możemy na bieżąco śledzić swoje wydatki, czyli aktualny koszt zakupów w koszyku – ten jest wyświetlany na ekranie urządzenia.

Klienci mogą także skorzystać z aplikacji Scan&Shop na telefon, która po zainstalowaniu zastąpi skaner. Po zakończeniu zakupów na smartfonie zostanie wygenerowany kod, który wystarczy zeskanować w kasie samoobsługowej i przejść do płatności.

Hipermarket Tesco w Jeleniej Górze kilka miesięcy temu zaprezentował się klientom w nowej odsłonie. Jak wygląda wnętrze sklepu można zobaczyć na załączonym filmie.

 

Sieć Tesco zarządza obecnie w Polsce siecią ponad 390 hiper- i supermarketów. Operator prowadzi aktualnie proces optymalizacji sieci sklepów, a także asortymentu dostępnego na półkach sklepów.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.