Tesco otwiera w Londynie pub The King in the Castle! Dlaczego sieć zdecydowała się na wejście w sektor HoReCa?
Sieć Tesco otwiera pub tylko na dwa dni, a dochody ze sprzedaży zostaną przeznaczone na cele charytatywne. Lokal będzie nazywał się The King in the Castle (ang. Król na Zamku) i zaoferuje odwiedzającym napoje i przystawki do wspólnej celebracji koronacji nowego króla.
Pozostało jeszcze 61% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
04.05.2023
Dobrze, że nie "umarł król, niech żyje król". U nas Biedronka zrobi taki pub jak doczekamy się powrotu królestwa. I będzie jakiś rudy na zamku albo ten z ruskiej budy.
4