09.04.2019/13:56

Tesco planuje modernizację programu Clubcard

Tesco pracuje nad unowocześnieniem programu lojalnościowego Clubcard, który ma mocniej zachęcać klientów do korzystania z usług bankowych i telekomunikacyjnych. Dzięki temu Tesco będzie mogło rozwijać projekt w kierunku podobnym jak aplikacja Amazon Prime, w ramach której oprócz standardowej oferty dostępne są dodatkowe usługi.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
  • Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
  • Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Andrzej Szkliński 24.04.2019

    Jeszcze zostało trochę sklepów do zamknięcia.

  • Poznański 11.04.2019

    Super pomysł tylko niech nie zamykają więcej sklepów niech wręcz odwrotnie otwierajcie sklepy

  • John 10.04.2019

    Już nie daje żadnej przewagi, przynajmniej w Polsce. Od tygodnia, po wprowadzeniu aplikacji Lidl+ mogą sobie ten Clubcard zamknąć bez straty dla kogokolwie.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.