Tesco planuje modernizację programu Clubcard
Tesco pracuje nad unowocześnieniem programu lojalnościowego Clubcard, który ma mocniej zachęcać klientów do korzystania z usług bankowych i telekomunikacyjnych. Dzięki temu Tesco będzie mogło rozwijać projekt w kierunku podobnym jak aplikacja Amazon Prime, w ramach której oprócz standardowej oferty dostępne są dodatkowe usługi.
Pozostało jeszcze 51% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
3 komentarze
-
24.04.2019
Jeszcze zostało trochę sklepów do zamknięcia.
-
11.04.2019
Super pomysł tylko niech nie zamykają więcej sklepów niech wręcz odwrotnie otwierajcie sklepy
-
10.04.2019
Już nie daje żadnej przewagi, przynajmniej w Polsce. Od tygodnia, po wprowadzeniu aplikacji Lidl+ mogą sobie ten Clubcard zamknąć bez straty dla kogokolwie.
5