12.04.2019/12:21

Tesco podnajmie powierzchnie w 32 hipermarketach agencji ubezpieczeniowej

W 2019 r. Superpolisa Ubezpieczenia otworzy w sieci super- i hipermarketów Tesco 32 placówki – 16 w pierwszym i tyle samo w drugim półroczu. Kolejnych 17 punktów sprzedaży ubezpieczeń uruchomi w pierwszej połowie przyszłego roku.

Multiagencja zaoferuje klientom Tesco dostęp do wszystkich najważniejszych ubezpieczycieli na polskim rynku i doradztwo w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych, turystycznych, mienia, na życie oraz zdrowotnych.

- Cieszymy się z tej współpracy i mamy wobec niej duże oczekiwania. Blisko 50 nowych placówek w ciągu 1,5 roku oznacza bardzo wyraźne wzmocnienie naszej stacjonarnej sieci sprzedaży, na którą składa się obecnie ponad 250 punktów Superpolisy. Tesco staje się tym samym jednym z naszych strategicznych partnerów, a dzięki olbrzymiej skali swojej działalności daje nam w perspektywie kolejnych lat potencjał dalszego, wspólnego rozwoju - mówi Jakub Nowiński z zarządu multiagencji Superpolisa Ubezpieczenia.

- Współpraca z Superpolisą wzmacnia naszą propozycję dla klientów z zakresu finansów i ubezpieczeń, jakie oferujemy obecnie pod marką Tesco Twoje Finanse w kanale direct. Dzięki temu, będziemy mogli lepiej odpowiadać na oczekiwania kupujących, także bezpośrednio w naszych sklepach stacjonarnych – dodaje Karolina Komorowska, menadżer Tesco Twoje Finanse w Polsce.

Rozpoczęcie współpracy z Tesco to konsekwencja realizacji strategii rozwoju biznesu multiagencji opartej na budowie ogólnopolskiej sieci sprzedaży ubezpieczeń detalicznych w placówkach własnych, franczyzowych i partnerskich. Spośród 250 oddziałów działających pod szyldem Superpolisy 11 stanowią punkty sprzedaży zlokalizowane w galeriach handlowych.

Klienci, którzy wykupią ubezpieczenie w sieci Superpolisy w placówce Tesco, mogą liczyć na kupony zniżkowe na zakupy w sieci super- i hipermarketów.

Tesco Polska jest czołową siecią sklepów samoobsługowych na polskim rynku z ponad 350 sklepami, od hipermarketów po małe osiedlowe supermarkety. Zatrudnia ponad 20 tys. osób i oferuje klientom produkty 3700 polskich dostawców. Co tydzień sklepy Tesco odwiedza 5 milionów klientów.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Georg 14.04.2019

    "Tesco Polska jest czołową siecią sklepów samoobsługowych na polskim rynku" To brzmi jak zart.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.