Tesco testuje nowy koncept sprzedaży alkoholu - zdjęcia
Sieć Tesco testuje w jednym z hipermarketów Extra w Warszawie nowy koncept sprzedaży ekskluzywnych, mocnych alkoholi – dowiedziały się wiadomoscihandlowe.pl. Stoisko „Ekskluzywne alkohole” zostało zaprojektowane, tak aby korzystający z niego klient miał wrażenie, że znalazł się nie hipermarkecie a raczej salonie dla koneserów alkoholi.
Oferta stoiska w hipermarkecie Tesco oprócz „standardowej” dla hipermarketu droższych alkoholi (wódka, whisky, brandy, gin, koniak, rum, itd.) została wzbogacona o produkty dostępne dotychczas jedynie w bezcłowych punktach sprzedaży zlokalizowanych na lotniskach. Dzięki temu klienci mogą tu kupić produkty niedostępne gdzie indziej, a tym samym stoisko zyskało na atrakcyjności. Jednocześnie pozwala ono w sposób bardziej efektywny i atrakcyjny sprzedaż standardową ofertę.
Stoisko znajduje się w sąsiedztwie tradycyjnego stoiska z alkoholem. Zostało zaprojektowane na zasadzie sklepu w sklepie. To oznacza, że wewnątrz hipermarketu powstał salonik, który pozostając częścią placówki daje klientowi wrażenie, że znalazł się w delikatesach z alkoholami. Atrakcyjne, wykończone ciemnym drewnem wnętrze daje wrażenie ciepła i ekskluzywności. Dobrze dobrane oświetlenie podkreśla atmosferę miejsca i pozwala lepiej wyeksponować produkty. Wprowadzenie do hipermarketu nowego konceptu pozwoliło firmie na znaczne zwiększenie sprzedaży wielu produktów.
Sieć sklepów Tesco to obecnie ok. 430 hiper- i supermarketów.
6