28.07.2016/12:07

Tesco UK łączy siły z Holland & Barrett w pilotażowym programie partnerskim

We wtorek, 26 lipca br., firmy Tesco UK oraz sieć drogerii Holland & Barrett ogłosiły start nowego programu partnerskiego, którego celem jest wprowadzenie formatu "sklepu w sklepie". Produkty z kategorii zdrowie i dobre samopoczucie będą dostępne w tej formule w wybranych marketach brytyjskiego detalisty.

Nowy program partnerski to następstwo sukcesu, jakim okazało się wprowadzenie w ubiegłym roku kilku placówek sieci Arcadia do większych marketów Tesco. Klienci zaakceptowali obecność znanych brandów na terenie marketów Tesco. Obaj partnerzy uruchomionego właśnie programu są przekonani, że proponowany format będzie dobrze przyjęty przez konsumentów, co przyniesie wymierne korzyści obu stronom projektu. Pierwszy sklep Holland & Barrett został uruchomiony w poniedziałek, 25 lipca, w Tesco Extra w brytyjskim Dudley. Kilka następnych placówek rozpocznie działalność jeszcze tego lata.

Sala sprzedaży Holland & Barrett będzie oferować serie popularnych produktów z kategorii zdrowie i uroda, w tym markę Bootea oraz najlepiej rotujące produkty na bazie kokosa. Nowy format będzie zintegrowany z salą sprzedaży Tesco, oferując klientom marketu możliwość wybierania spośród ok. 3 tys. linii produktowych sieci Holland & Barrett, w tym produkty prozdrowotne, żywność, środki pielęgnacji urody i artykuły dla sportowców. Dostępne będą także sekcje naturalnych środków pielęgnacji urody oraz innych produktów naturalnych, jak zdrowe przekąski.

Pracownicy pilotażowych sklepów będą przeszkoleni w taki sam sposób, jak personel salonów firmowych Holland & Barrett, spełniający najwyższe wewnętrzne standardy sieciowe. Będą więc w stanie kompetentnie doradzać klientom w pełnym zakresie, począwszy od kwestii odżywiania przy uprawianiu sportów, aż po suplementację diety u kobiet ciężarnych.

Matt Davies, prezes Tesco UK komentuje:

 Nieustannie poszukujemy nowych sposobów jak najlepszego zaspokajania potrzeb klientów, jesteśmy więc podekscytowani partnerstwem z tak rozpoznawalną i cieszącą się zaufaniem marką jak Holland & Barrett. Dzięki temu dostarczymy naszym klientom ofertę, która świetnie wpisze się w nasze markety.

Peter Aldis, prezes Holland & Barrett równie entuzjastycznie wypowiada się na temat próbnego projektu:

Ten pilotaż to fantastyczna okazja do pokazania korzyści płynących z partnerstwa pomiędzy dwiema godnymi zaufania, komplementarnymi firmami detalicznymi. Mamy szansę sprawdzić wraz z Tesco, jak klienci zareagują na ten innowacyjny koncept "sklepu w sklepie". Klienci Tesco są bardzo zróżnicowani, podobnie jak nasi. Ale łączy ich to, że chcą mieć łatwy i niezbyt czasochłonny dostęp do szerokiej oferty produktów z kategorii zdrowie i uroda. Mamy nadzieję, że nasz program pilotażowy dobrze wpisze się w te oczekiwania .
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.