28.07.2016 / 12:07
StoryEditor

Tesco UK łączy siły z Holland & Barrett w pilotażowym programie partnerskim

Na zdjęciu placówka sieci Holland & Barrett (fot. materiały prasowe)
We wtorek, 26 lipca br., firmy Tesco UK oraz sieć drogerii Holland & Barrett ogłosiły start nowego programu partnerskiego, którego celem jest wprowadzenie formatu "sklepu w sklepie". Produkty z kategorii zdrowie i dobre samopoczucie będą dostępne w tej formule w wybranych marketach brytyjskiego detalisty.

Nowy program partnerski to następstwo sukcesu, jakim okazało się wprowadzenie w ubiegłym roku kilku placówek sieci Arcadia do większych marketów Tesco. Klienci zaakceptowali obe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.05.2025 / 11:59
StoryEditor
Ambra ze mocnym spadkiem sprzedaży i przychodów. Co się stało?
Robert Ogór, prezes firmy Ambra (fot. Fot. Materiały Prasowe, Ambra)

Importer i producent wina opublikował właśnie wyniki finansowe po trzech kwartałach. Firma sprzedała o 5,2 proc. butelek mniej, co przełożyło się na spadek zysku netto o 12,4 proc.

Ambra po trzech kwartałach miała przychody netto ze sprzedaży na poziomie 696,8 mln złotych, podczas gdy rok wcześniej wynik sięgał  716,9 mln zł. Zysk EBITDA spadł ze 102,5  ml...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.04.2025 / 09:11
StoryEditor
Nowa normalność w handlu. Oto kluczowe trendy, o których rozmawialiśmy podczas kongresu Retail Trends 2025
Na zdj. debata otwierająca kongres Retail Trends 2025 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Jakie trendy będą miały największy wpływ na handel w Polsce w najbliższym czasie? W jaki sposób chcą rozwijać się firmy z branży retail w trudnym otoczeniu oraz jak zmieniają się zachowania konsumentów? O tym rozmawialiśmy 1 kwietnia podczas kongresu Retail Trends 2025, który zorganizowało Wydawnictwo Gospodarcze, wydawca "Wiadomości Handlowych".

Rodzi się nowy porządek świata. Niepewność geopolityczna wpływa na handel, na przetwórstwo, na łańcuchy dostaw. Ale trzeba pamiętać, że zmiana to coś normalnego. Kongres ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. maj 2025 10:13