05.07.2018/14:15

Tesco wprowadza do polskich sklepów świeże kanapki i sałatki pod marką własną

W czerwcu br. do sklepów sieci Tesco w Europie Centralnej, w tym w Polsce trafiły świeże kanapki, sałatki oraz pizze pod marką własną. Nowe produkty nie zawierają konserwantów, a ich odpowiednio krótki okres przydatności do spożycia jest gwarancją świeżości. Produkowane są dla brytyjskiej sieci na wyłączność są przez firmę Hilton.

Według pierwotnych założeń pierwsze produkty miały trafić do sklepów Tesco już w marcu br.  Martin Beháň, dyrektor zarządzający Tesco w Polsce wskazał w rozmowie, z portalem wiadomoscihandlowe.pl, że niewielkie opóźnienie we wprowadzeniu nowej oferty wynikło z chęci dobrego przygotowania się do współpracy operatora z producentem, czyli firmą Hilton, która zainwestowała w nowe moce produkcyjne aby obsłużyć ten projekt.

- Nasza współpraca jest przewidziana na wiele lat i chcemy się do niej solidnie przygotować. Pierwszych produktów będących owocem tej współpracy możemy spodziewać się w Tesco w nadchodzących tygodniach, będą to m.in. kanapki, a w przyszłości dania gotowe – mówił naszemu portalowi Martin Beháň, w połowie maja br.

I dodał: - Nowe produkty Tesco mają charakteryzować się przede wszystkim wygodą, łatwością przygotowania (w przypadku dań gotowych) oraz walorami prozdrowotnymi. Zostały przygotowane z myślą o klientach z Europy Środkowej i przez klientów z Polski, Czech, Słowacji i Węgier zostały przetestowane.

Nowa oferta dostępna jest w sklepach Tesco od czerwca tego roku. Obejmuje sześć rodzajów bagietek, kanapek, sałatek i pizzy oraz dwa rodzaje wrapów. Dla wygody konsumentów wszystkie produkty znajdują się w specjalnie oznaczonych chłodziarkach tuż przy wejściu do sklepów.

- Klienci coraz częściej szukają nowoczesnych produktów typu convenience, które świetnie sprawdzą się jako świeża przekąska. Dodatkowo ważne jest, aby produkty te wyróżniały się dobrą jakością i oryginalnymi składnikami oraz były łatwo dostępne. Nasza oferta jest odpowiedzią na te wszystkie potrzeby – mówi Katarina Navratilova, dyrektor ds. produktów na Europę Środkową.

Świeże kanapki oraz sałatki  świetnie sprawdzą się, gdy zapomnimy o drugim śniadaniu do pracy, nie mieliśmy czasu na jego przygotowanie lub po prostu chcemy spróbować nowych smaków. Ponadto, świeże sałatki są jednym z najchętniej poszukiwanych produktów przez stale rosnącą grupę miłośników zdrowego stylu życia i lekkich przekąsek.

Nowe produkty w ofercie Tesco dostępne są w różnych kompozycjach smakowych. Ulubiony wariant znajdą zarówno wielbiciele dań mięsnych, jak i wegetarianie. Miłośnicy mięsa mogą wybrać sałatkę z kurczaka z twardym serem Grana Padano. Można również sprobowac sałatki Prosciutto z oliwą z oliwek, dressingiem ziołowym, szynką szwarcwaldzką oraz grzankami. Dla wegetarian interesująca może być propozycja sałatek z mnóstwem świeżych warzyw - Mozarella lub Grecka czy też pizza Quattro Fromaggi. Zwolennicy kanapek  mogą wybierać pomiędzy tradycyjnym pieczywem, bagietką a wrapem. Znajdziemy tutaj propozycje mięsne, takie jak grillowany kurczak, bekon, salami, szynka oraz wegetariańskie – na przykład tuńczyk i jajko czy ser cheddar i pomidory.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • xxl 09.07.2018

    Tuńczyk NIE jest wegetariański. To ryba, a wegetarianie ryb nie jedzą.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.