01.02.2017/22:23

Tesco wprowadza usługę scan&shop do sklepów w Polsce

Tesco wprowadza usługę scan&shop do swoich sklepów w Polsce. Już 7 lutego brytyjski operator zaprezentuje nową technologię skanowania i zakupu produktów w swojej hipermarkecie przy ul. Kapelanka w Krakowie.

Jak informował we wrześniu 2016 r. portal wiadomoscihandlowe.pl sieć Tesco zakończyła testy usługi Scan&Shop w swoich sklepach na Węgrzech. Brytyjski operator chce wprowadzić ją także do swoich sklepów w pozostałych krajach Europy Środkowej. Usługę Scan&Shop wypróbują najpierw klienci na Słowacji, a w dalszej kolejności w Czechach, na Węgrzech i w Polsce. W sumie będzie to 17 sklepów.

Zakupy ze Scan&Shop, a także przy użyciu aplikacji mobilnej Scan&Shop są bardzo proste. Dzięki nim klienci mogą oszczędzić czas, na bieżąco kontrolować wydawaną kwotę, skrócić swoje oczekiwanie w kolejce do kasy oraz uniknąć wykładania produktów przy kasie tylko po to, by je później spakować.

Jak działa usługa Scan&Shop w sklepach Tesco? Klient przy wejściu do sklepu pobiera przenośny skaner. Jeśli chce użyć swojej karty Clubcard, musi zeskanować ją pod ekranem. Jeśli nie ma karty lojalnościowej, zaznacza odpowiednią opcję na ekranie powitalnym. Gdy urządzenie zaświeci się na zielono, można zacząć zakupy. Wystarczy zeskanować kody produkty, które znajdują się na półkach i włożyć je do wózka lub koszyka. Co ważne, usługa pozwala na bieżąco kontrolować sumę wydatków.

W przypadku owoców i warzyw trzeba zeskanować kod kreskowy znajdujący się na półce. Wszystkie produkty w cenie podanej za kilogram należy najpierw zważy, a następnie zeskanować kod z wagi. Na koniec wystarczy udać się do kasy samoobsługowej, aby zapłacić.

Zakupy można robić w ten sposób także z aplikacją mobilną Scan&Shop, która – po zainstalowaniu na smartfonie – może z powodzeniem zastąpić sklepowy skaner. Ważne jest żeby przed rozpoczęciem zakupów za pomocą nowej usługi zeskanować kod QR, który można znaleźć przy wejściu do danego sklepu. Po zakończeniu zakupów zostanie wygenerowany specjalny kod, który umożliwi klientowi zapłatę przy kasie.

Sieć Tesco podkreśla innowacyjność swoich rozwiązań. „W Tesco jesteśmy liderem innowacyjności na rynku sprzedaży detalicznej, a w ostatnich latach wprowadziliśmy wiele nowości, które cieszą się popularnością wśród naszych klientów, np. unikalny program lojalnościowy Clubcard, pierwsze kasy samoobsługowe i sklepy otwarte całą dobę, e-zakupy, marki własne: odzieżowa F&F, Finest i Free From, a także Wi-Fi we wszystkich naszych sklepach. Chcemy ułatwić i uprościć zakupy naszym klientom, by dbać o nich każdego dnia coraz lepiej.”

Sieć Tesco zarządza obecnie w Polsce siecią 430 hiper- i supermarketów.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.