24.09.2019/14:23

Tesco wprowadzi do oferty ok. 300 produktów roślinnych. To trend dekady!

Sieć Tesco poinformowała, że chce bardzo mocno rozwijać ofertę produktów roślinnych. Operator chce wprowadzić docelowo ok. 300 produktów pochodzenia roślinnego pod marką własną Tesco Plant Chef. Zdaniem Tesco żywność tego typu to trend dekady, na który operator chce postawić. postawić.

Markę Tesco Plant Chef, sieć Tesco promuje podkreślając, że oferowane pod nią produkty to realne "zamienniki tradycyjnych posiłków rodzinnych" i "największy trend kulinarny dekady". Do sklepów wprowadzone jest na razie kilka produktów Plant Chef, ale w 2020 roku ma ich być niemal 300. Produkty będą sprzedawane w 450 sklepach sieci na terenie Wielkiej Brytanii.

Nowa gama produktów obejmuje m.in.: Butternut Cauli Mac (makaron w sosie z kwiatami kalafiora i pokrojoną w kostkę dynią), Breaded Goujons (zrobione z przyprawionej soi ubitej w chrupiącej bułce tartej),  Battered Fish, czyli smażone filety bez ryb, na bazie przyprawionej soi i pokryte chrupiącym ciastem, a także pizza z grzybami z czosnkiem, szpinakiem i aromatycznymi ziołami.

Tesco chce stworzyć w swoich punktach także specjalne strefy wegańskie i wegetariańskie. Zaś w ubiegłym roku brytyjski gigant wprowadził markę Wicked Kitchen, która również bazuje na produktach roślinnych. Oferowane w niej jest ok. 30 produktów.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Pozhoga 25.09.2019

    Wszystko dobrze, tylko czemu te produktu mają błędne nazwy, np. burger albo smalec ? Nie stać nikogo na wymyślenie nazw zgodnych z zawartością ?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.