Tesco z nową strategią dla sklepowych piekarni w Polsce i regionie
Tesco zdecydowało się ujednolicić proces pieczenia pieczywa w swoich sklepach całej Europie Środkowej, w tym w Polsce. Jednocześnie zapowiada wprowadzenie do oferty zupełnie nowych produktów piekarniczych, których dotychczas nie było w ofercie.
W ciągu ostatnich miesięcy eksperci Tesco pracowali w piekarniach nad udoskonaleniem oferty pieczywa, tak aby była dla klientów jeszcze bardziej atrakcyjna.
W najbliższych miesiącach Tesco w Polsce i regionie wprowadzi do swojej oferty produktowej nowe wypieki. Jak zapewniają przedstawiciele sieci będą to produkty „jeszcze zdrowsze i lepiej wyselekcjonowane.”
Przedstawiciele Tesco dodają, że „jedną z największych i najbardziej oczekiwanych zmian będzie powrót do tradycji pieczenia (…). Na półki Tesco trafi także świeże pieczywo na zakwasie oraz maśle.”
Tesco chce, żeby wysokiej jakości pieczywo było dostępne w każdym ze sklepów sieci w regionie i dlatego operator zdecydował się ujednolicić proces pieczenia w całej Europie Środkowej. Przedstawiciele Tesco wyjaśniają, że „w ten sposób upewniamy się, że nasi klienci mogą sięgać wyłącznie po najwyżej jakości croissanty, bagietki, bochenki chleba i wyroby cukiernicze w każdym z naszych sklepów w czterech krajach, w których działamy.”
Tesco w Europie Środkowej ma ok. 1000 sklepów, w samej Polsce działa ok. 430 hiper- i supermarketów sieci.
5