15.10.2016/19:28

Tesco z nową strategią dla sklepowych piekarni w Polsce i regionie

Tesco zdecydowało się ujednolicić proces pieczenia pieczywa w swoich sklepach całej Europie Środkowej, w tym w Polsce. Jednocześnie zapowiada wprowadzenie do oferty zupełnie nowych produktów piekarniczych, których dotychczas nie było w ofercie.

W ciągu ostatnich miesięcy eksperci Tesco pracowali w piekarniach nad udoskonaleniem oferty pieczywa, tak aby była dla klientów jeszcze bardziej atrakcyjna.

W najbliższych miesiącach Tesco w Polsce i regionie wprowadzi do swojej oferty produktowej nowe wypieki. Jak zapewniają przedstawiciele sieci będą to produkty „jeszcze zdrowsze i lepiej wyselekcjonowane.”

Przedstawiciele Tesco dodają, że „jedną z największych i najbardziej oczekiwanych zmian będzie powrót do tradycji pieczenia (…). Na półki Tesco trafi także świeże pieczywo na zakwasie oraz maśle.”

Tesco chce, żeby wysokiej jakości pieczywo było dostępne w każdym ze sklepów sieci w regionie i dlatego operator zdecydował się ujednolicić proces pieczenia w całej Europie Środkowej. Przedstawiciele Tesco wyjaśniają, że „w ten sposób upewniamy się, że nasi klienci mogą sięgać wyłącznie po najwyżej jakości croissanty, bagietki, bochenki chleba i wyroby cukiernicze w każdym z naszych sklepów w czterech krajach, w których działamy.”

Tesco w Europie Środkowej ma ok. 1000 sklepów, w samej Polsce działa ok. 430 hiper- i supermarketów sieci.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.