Tesco z nową strategią zakupową dla polskiego rynku. Co to oznacza dla firmy w Polsce?
Władze grupy Tesco po części wycofują się z projektu budowania wspólnego działu zakupowego w regionie Europy Centralnej, dla Polski, Czech, Słowacji i Węgier. Jak dowiedział się portal wiadomocihandlowe.pl brytyjski operator ograniczył zakres zakupów prowadzonych przez polskich kupców na rzecz pozostałych krajów regionu. Teraz będą obsługiwać jedynie polskie sklepy. To ważny sygnał, który pokazuje, że ze względu na swoją wielkość, różnorodność i specyfikę, nasz rynek wymaga bardziej indywidualnego podejścia do konsumenta. Działania brytyjskiego operatora zmuszają jednak do zadania kilku innych, ważnych pytań.
Pozostało jeszcze 92% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
11 komentarzy
-
07.06.2019
Będzie likwidacja albo sprzedaż. Przygotowania trwają jak widać. Musi być optymalizacja przed, to normalne i zwykłe działanie
-
07.06.2019
Tesco Pojezierska w Łodzi świeci pustkami, mieszkam na Liściastej w Łodzi w pobliżu i szczerze mówiąc sąsiednie mniejsze Tesco ul. 11 Listopada i Zgierska nie wyglądają lepiej. W tych małych pracownicy zachowują się jak na targu. Chichot, komentarze, głośne dyskusje, śmiechy. klienci komentują między sobą to co słyszą. Nie mam ochoty robić zakupów w takich warunkach. Uważam, że to prędzej czy później padnie na pysk.
Robiłem tam zakupy regularnie, ale koniec z tym, mam w końcu wybór -
06.06.2019
A jak tam sytuacja w Bydgoszczy.
-
06.06.2019
Przygotowanie do sprzedaży biznesu w Polsce.
-
06.06.2019
Zapraszam do Tesco w Poznaniu, na Opieńskiego. Puste półki, brak promocyjnych towarów, klientów mniej niż w sąsiednim Lidlu. A jeszcze 2-3 lata temu nie można było się w nim przecisnąć w sobotę tyle było ludzi. Dni tego Sklepu są policzone jak i tej całej sieci w PL.
-
06.06.2019
CO ZA TUMANY W BG TESCO@.@ omg. potrzebowali kilku lat by odkryć to, co KAŻDY pracownik widział od razu. tłuki i tłumoki. wiadomo o co chodzi- by pozorować ostrą pracę i by kasować kolejne kosmiczne premie i nagrody. Kiła i mogiła. Stuknijcie się w łeb najpierw bejsbolem, ZANIM wprowadzicie kolejne "ulepszenia". które trzeba będzie odkręcać z rok, za dwa!!!
-
05.06.2019
Rudy będzie zawsze rudy. Koniec.
-
05.06.2019
Za politykę pisu - populizm , niszczenie demokracji , kiełbasę wyborcą i kłamstwa płacimy wszyscy. Ceny rosną bardzo szybko a to początek spirali inflacyjnej , którą zaczyna nakręcać pis.
-
05.06.2019
No niestety tutaj juz nic nie pomoże,predzej czy pózniej bedzie pa !
-
05.06.2019
Austro-Wegry również nie wytrzymały próby czasu mimo posiadania armii i karabinów. Wiadomym było, że pomysł Tesco na Europę Centralną jest skazany na porażkę od samego początku. Jak widać menadżerowie w Tesco UK, uczyli się historii szczątkowo, a jeśli znali to pewno myśleli, że są sprytniejsi od Cesarza.
-
05.06.2019
A mieli kiedyś świetne reklamy z Heniem i Krysią... Aż miło było je oglądać.
4