30.05.2018 / 14:50
StoryEditor

Tesco zamyka kolejne sklepy w Polsce

(fot. materiały prasowe Tesco)
Tesco poinformowało dziś pracowników o planach dotyczących zamknięcia trzech przynoszących straty sklepów, zatrudniających łącznie 171 osób. Sklepy, które zostaną zamknięte to: Tesco Wrocław (Paprotna), Tesco Kalisz (Wojska Polskiego) i Tesco Warszawa Toruńska.

- By być firmą bardziej efektywną i perspektywiczną dla naszych klientów i pracowników, musimy niekiedy podejmować trudne decyzje o zamknięciu sklepów przynoszących straty. Tera...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.09.2025 / 22:44
StoryEditor
Duże zmiany w zarządzie KiK. Na scenę wchodzi Agnieszka Jaworska
Sklep KiK (fot. mat. pras.)

Patrick Zahn, wieloletni dyrektor generalny firmy KiK, opuszcza swoje stanowisko. Po 18 latach pracy w firmie, postanowił nie przedłużać kontraktu, a jego ostatni dzień pracy przypadł na 4 września. Decyzja o odejściu zapadła na jego własne życzenie. Firma poszukuje obecnie następcy, który poprowadzi sieć przez kolejne etapy rozwoju. W tym czasie zarząd KiK będzie działał w dwuosobowym składzie.

KIK traci prezesa po 18 latach

Patrick Zahn dołączył do KiK jako kierownik ds. krajów zagranicznych, a następnie objął stanowisko dyrektora zarządzającego ds. sprzedaży. W 2016...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.09.2025 / 18:54
StoryEditor
Bricomarché zapowiada po 40 nowych sklepów rocznie. "Czas na podwojenie obrotów"
Bricomarché zapowiada po 40 nowych sklepów rocznie. - Czas na podwojenie obrotów - deklaruje prezes Grupy Muszkieterów w Polsce (fot. Bricomarché)

Sieć Bricomarché podsumowała 25 lat obecności na polskim rynku i zdradziła plany na kolejną dekadę. Do 2030 roku chce rozbudować swoją sieć do 400 sklepów, podwoić obroty i zwiększyć udziały w rynku DIY. – Najlepsze lata Bricomarché dopiero przed nami – uważa Sławomir Czarnecki, prezes Grupy Muszkieterów w Polsce.

W artykule przeczytasz:

  • Bricomarché świętuje 25-lecie. Od sklepu w Żarach po sieć 221 sklepów w całej Polsce
  • Sieć Bricomarché planuje zwiększyć udziały w rynku do 20 proc.
  • Bricomarché zamierza mieć łącznie 400 sklepów do 2030 roku
  • Rozbudowa zaplecza logistycznego Bricomarché
  • Inwestycja w technologię oraz AI
  • "Czas na podwojenie obrotów"

Bricomarché świętuje 25-lecie. Od sklepu w Żarach po sieć 221 sklepów w całej Polsce

Grupa Muszkieterów na Międzynarodowych Targach Poznańskich świętowała 25-lecie istnienia sieci Bricomarché w Polsce. To właśnie w 2000 roku w Żarach powstał pierwszy sklep pod szyldem Muszkieterów. Sieć swój jubileusz świętowało podczas 16. Targów Bricomarché w Poznaniu.

Zarząd sieci wskazuje na kolejne kamienie milowe w rozwoju sieci w Polsce:

  • otwarcie nowej siedziby i centrum dystrybucyjnego w Swadzimiu w 2015 roku,
  • uruchomienie 150. sklepu we Wrocławiu w 2018 roku,
  • otwarcie drugiego magazynu sieci w Sosnowcu w 2022 roku,
  • uruchomienie 200. placówki w Świebodzinie w 2024 roku.

Obecnie sieć marketów Bricomarché liczy 221 placówek prowadzonych przez 260. niezależnych przedsiębiorców.

– Obchodząc 25-lecie, z dumą patrzymy na drogę, jaką przeszło Bricomarché. Od jednego sklepu w Żarach do ogólnopolskiej sieci, która w ostatniej dekadzie potroiła skalę działania. To dowód na siłę naszego modelu franczyzowego i determinację właścicieli sklepów – zapewnia Sławomir Czarnecki, prezes zarządu Grupy Muszkieterów w Polsce.

Sieć Bricomarché planuje zwiększyć udziały w rynku do 20 proc.

Zarząd sieci podkreśla, że obecnie Bricomarché ma około 12 proc. udziałów w rynku DIY w Polsce i jest trzecią pod względem wielkości siecią w tym segmencie. 

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 74% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2025 14:29