14.01.2021 / 09:55
StoryEditor

Tesco zwiększa sprzedaż w Wielkiej Brytanii

Sieć Tesco podała wyniki za III kw. Sprzedaż w Wielkiej Brytanii utrzymała się ze wzrostem „like for like” na poziomie o 6,7 proc., przyspieszając o 8,1 proc. w okresie wokół świąt Bożego Narodzenia (operator definiuje go jako okres od 28 listopada do 9 stycznia 2021 r.). Sieć podkreśla w komunikacie, że udało się jej poprawić wskaźniki we wszystkich obszarach działalności.

W okresie 19 tygodni uwzględniających zarówno trzeci kwartał roku fiskalnego, jak i okres świąteczny, przychody ze sprzedaży Tesco w UK ukształtowały się na poziomie 18,2 mld fu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
17.12.2025 / 16:59
StoryEditor
Program Współdziałania KAS z kolejnym uczestnikiem. H&M w elitarnej grupie podatników
Sklep sieci H&M (fot. Shutterstock)

Jedna z największych sieci odzieżowych działających w Polsce formalizuje nowy model relacji z administracją skarbową. Podpisana umowa potwierdza spełnienie restrykcyjnych wymogów i stawia spółkę w wąskim gronie największych podatników w kraju. Jakie znaczenie ma ten krok dla H&M i dla całego sektora handlu?

H&M podpisała umowę z Krajową Administracją Skarbową w ramach Programu Współdziałania, skierowanego do firm osiągających przychody powyżej 50 mln euro i odgrywających istotną ro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.12.2025 / 11:47
StoryEditor
Strategia Miraculum 2030: porządkowanie portfolio i nowa definicja marek kosmetycznych
Perfumy Chopin z portfela firmy Miraculum

Miraculum przyjęło strategię rozwoju na lata 2026–2030, która uzyskała pozytywną opinię rady nadzorczej. Dokument zakłada odejście od szerokiego, rozproszonego portfolio na rzecz wzmacniania marek uznanych za kluczowe: Pani Walewska, Joko, Wars, Prastara i Chopin.

Jak podkreślono w nowej strategii Miraculum, „priorytetem jest uporządkowanie i wzmocnienie portfela marek w sposób zapewniający ich wyrazistą pozycję rynkową”

Pani ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. grudzień 2025 00:38