25.03.2020 / 13:01
StoryEditor

Thanos Iliopoulos, szef Vision Express: Chcemy podwoić liczbę salonów w Polsce i inwestować w e-commerce

Thanos Iliopoulos, dyrektor zarządzający Vision Express (Vision Express)
- Rozwijamy nasz omnichannel, którego start zaplanowaliśmy na ten rok, a jednocześnie rozbudowujemy sieć salonów tradycyjnych. Biorąc pod uwagę potencjał polskiego rynku, w ciągu kolejnych 4–5 lat chcemy podwoić ich liczbę. Tylko w tym roku planujemy otwarcie kolejnych 16 salonów – mówi w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Thanos Iliopoulos, dyrektor zarządzający Vision Express. Rozmowa odbyła się na początku 2020 r.

W minionym roku firma Vision Express  świętowała 25-lecie działalności na polskim rynku. Jak można podsumować ten okres w działalności firmy?

Przede wszystkim chciałbym...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.06.2025 / 21:06
StoryEditor
Dino z kluczową umową dla przyszłości firmy. Pozwoli ona utrzymać wysokie tempo rozwoju sieci w kolejnych latach
Na zdj. sklep Dino we Wrocławiu (fot. daily_creativity/Shutterstock)

Dino Polska podpisała umowę, która ma fundamentalne znaczenie dla jej przyszłego rozwoju i utrzymania wysokiego tempa ekspansji sieci supermarketów w kolejnych latach. Ta strategiczna decyzja, podjęta przez zarząd Dino Polska, gwarantuje kontynuację sprawdzonego modelu rozwojowego firmy.

Aneks do umowy podpisany 23 czerwca br. przez Dino Polska z firmą Krot Invest (specjalizującą się w generalnym wykonawstwie), wydłuża termin obowiązywania pierwotnej umowy ramow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.06.2025 / 11:08
StoryEditor
Czy roboty zastąpią listonoszy i kurierów? Amazon rusza z testami humanoidalnych maszyn, które mogą zastąpić dostawców paczek
Amazon rozpoczął testy humanoidalnych robotów, które w przyszłości mogą przejąć obowiązki dostawców paczek

Amazon po raz kolejny zaskakuje innowacyjnym podejściem do logistyki. Firma rozpoczęła testy humanoidalnych robotów, które w przyszłości mogą przejąć obowiązki dostawców paczek. Czy to krok ku automatyzacji, który zmieni branżę dostaw na zawsze?

Amazon pracuje nad rozwojem oprogramowania dla humanoidalnych robotów, które mogą w przyszłości pełnić rolę dostawców. Według doniesień portalu The Information, gigant technolog...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. czerwiec 2025 07:35