19.03.2018/10:58

Tiger powraca do mediów społecznościowych

Tiger powraca do mediów społecznościowych po ubiegłorocznym kryzysie wizerunkowym - pisze Rzeczpospolita. Tym razem Maspex podjął działania, które mają na celu uniknięcie kontrowersji.

Przypomnijmy, 1 sierpnia 2017 roku na instagramowym profilu marki Tiger umieszczono grafikę, która została odebrana jako atak na pamięć o Powstaniu Warszawskim. Maspex podjął liczne działania, jak przeprosiny czy wpłatę 500 tys. złotych na rzecz Światowego Związku Żołnierzy Armii Krajowej. Zawieszono także konta wszystkich marek na mediach społecznościowych, a także rozwiązano umowę z ówczesnym wykonawcą komunikacji w tych kanałach.

Ostatecznie, w marcu Tiger powrócił do mediów społecznościowych. Wprowadzono m.in. kodeks, zgodnie z którym prowadzone będą działania.

Dodaj komentarz

Więcej na temat:

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.