23.02.2022/18:29

Tłusty czwartek, orgia pączków. Biedronka i Lidl w klinczu cenowym, Auchan eksponuje bogactwo oferty

Jak co roku w Tłusty Czwartek, wielkie sieci handlowe korzystają z powiązanych z tradycją zwyczajów zakupowych polskich konsumentów, by kusić ich wyjątkową ofertą. Biedronka i Lidl zwarły się w klinczu cenowym, podczas gdy Auchan stawia raczej na bogactwo asortymentu.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także