01.07.2021 / 10:20
StoryEditor

To, co w kawie najważniejsze - nowa kampania online firmy Segafredo Zanetti

Segafredo to międzynarodowa marka kawowa posiadająca własne plantacje, palarnie, kawiarnie, szkoły baristów – wszystko po to, aby stać na straży przyjemności ze smakowania kawy. 

Pierwsza, znana polskim konsumentom, linia Selezione z wariantami: Arabica, Espresso i Crema, oraz Organica (z certyfikatem Bio). Druga, to nowość w Polsce, linia Caffé Crema, odpowiadająca na potrzeby szerokiej grupy konsumentów pijących kawy łagodne, w dużym kubku, najczęściej z mlekiem. Dostępna w trzech wariantach smakowych: Dolce, Gustoso i Classico. Ta linia z powodzeniem przyjęła się na innych rynkach Europejskich, a w Polsce dotychczas była obecna w akcjach promocyjnych. Segafredo buduje nowy przekaz o tym, „co w kawie najważniejsze”, wskazując szeroki asortyment produktów. Firma zauważyła utrzymujące się trendy indulgence-dogadzenia sobie oraz „SMARTnego” konsumenta, który w mądry sposób szuka przyjemności w każdym aspekcie życia, dlatego cały czas wychodzi naprzeciw oczekiwaniom szerokiej grupy, gdzie każdy może dokonać wyboru zgodnie ze swoimi upodobaniami smakowymi. Tak bogata gama kaw pokazywana w kampanii daje wybór konsumentowi. Linie zawierają w swoim zakresie produkty o różnych profilach smakowych, są dedykowane do przygotowania w domu, w różnych stylach - od małego espresso po kawę mleczną w dużym kubku. Segafredo czyli kawa, w której każdy smakosz znajduje przyjemność każdego dnia.

Reżyserem reklamy jest znany polski stand-up’er, który stworzył spoty jako humorystyczne scenki, pokazujące, co tak na prawdę jest ważne w piciu kawy. Zwrócił uwagę, iż nie sposób przygotowania, lecz przyjemność z delektowania się napojem przygotowanym w najprostszy sposób jest tym, co w kawie kluczowe. Decydując się na scenariusz zabawnych filmików, Segafredo kładzie nacisk na dotarcie do młodszych osób, dzięki czemu poszerza grupę docelową dla swoich produktów.

Dlaczego Internet, a nie telewizja?! Biorąc pod uwagę trend „przechodzenia” z telewizji do Internetu, coraz mniej ludzi ogląda telewizję, a na pewno nie młodzi…chyba, że „pada” im Internet. W online można komentować, „szerować”, lajkować... Czy ta reklama zmieni podejście Polaków do kawy? Wierzymy, że tak!

17. kwiecień 2024 00:23