09.08.2018/09:39

To już koniec ofensywy reklamowej dyskontów? Biedronka dopiero piąta pod względem wydatków na reklamy

Najnowsze dane Instytutu Monitorowania Mediów o wydatkach reklamowych w branży handlowej pokazują, że Lidl i Biedronka, największe sieci dyskontowe, wyraźnie zmniejszyły w lipcu wydatki na ten cel. Czyżby agresywne kampanie, których celem była zmiana zwyczajów zakupowych Polaków po wejściu w życie zakazu handlu w niedziele, były już za nami?

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • adrian 02.09.2018

    Not ow iem gdzie agd kupię do nowej chaty:P

  • kazi 17.08.2018

    A to znaju, bo korzystam z tego zawsze, nawet rachunek rozbijam na kilka żeby zwiększyć sobie szanse.

  • gitor 16.08.2018

    Jeżeli o elektronikę chodzi to ja tylko w media expercie. Promocje mają praktycznie na każdy rodzaj sprzętu, a poza tym teraz jak coś kupisz i wypełnisz ankiete to mozesz wygrać 750 zł.

  • zamko 09.08.2018

    Mediaexpert jak zawsze w czołówce

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.