01.08.2018/12:38

To Lidl i Biedronka, a nie producenci napędzają rynek innowacji w sektorze FMCG

Lidl i Biedronka odpowiadają aż za ok. 20 proc. innowacji produktowych wprowadzonych w ciągu ostatniego roku na polski rynek FMCG – wynika z danych firmy Mintel. Patrząc na wyniki największych koncernów z sektora dóbr szybkozbywalnych, można powiedzieć, że dwie sieci dyskontowe napędzają rynek innowacji produktowych w Polsce.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • norb 22.10.2018

    @xxxxx A co w tym śmiesznego? Dyskonty mają doskonały insight, na podstawie którego zlecają producentom wytwarzanie produktów. Producent ma ręce pełne roboty i przychód, a klienci Lidla to kupują i wszyscy są zadowoleni. Coś tu nie gra? Nie wydaje mi się.

  • xxxxx 06.08.2018

    Czyli Biedronka i Lidl zgłaszają się do producentów, że chcą produkt X, z takim i takim składem, opakowaniem, nazwą itp. A producenci posłusznie wykonują zlecenia? HA-HA-HA

  • Ursus 02.08.2018

    Zetknąłem się kiedyś z "innowacyjnym" wyrobem w Biedronce. Była to czekolada Wawela o smaku wyrobów czekoladopodobnych z czasów PRLu, innowacja wylądowała w koszu na smieci.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.