21.09.2022/11:17

Tomasz Chróstny, prezes UOKiK: Sieci handlowe miały poczucie, że w Polsce mogą sobie pozwolić na dużo więcej [WYWIAD/DLA SUBSKRYBENTÓW]

- Nadrabiamy zaległości po ćwierćwieczu źle rozumianej swobody gospodarczej, w którym zagraniczne korporacje, w tym sieci handlowe, rozwijały biznesy z pominięciem wielu reguł obowiązujących je w macierzystych krajach - mówi w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Tomasz Chróstny, prezes UOKiK. Zapowiada także publikację nowego raportu dotyczącego opłat okołosprzedażowych, który będzie zawierał rekomendacje dla branży handlowej.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Dostawca 22.09.2022

    Rekomendacje? Ratunku zmieńcie prawo, to wtedy nie będzie tyle zamieszania. Rozliczanie tylko ceną produktu - to jedyna forma współpracy sieci handlowych. To pozwoli na zaniechanie takich praktyk. żadnych logistyk, marketingów, gazetek, zwrotów pełnowartościowych produktów, insertów, końcówek, otwarć, re-otwarć, maerchandisingów, pseudo reklam i wielu innych pomysłów sieciowych
    Tyle gadania i nic z tego nie wynika oprócz "spektakularnych" kar od których wszystkie sieci się odwołują i procesy Sądowe trwają latami.

  • Zyzio 21.09.2022

    a jaki jest poziom ściągalności podatków od tych sieciówek w Polsce i innych krajach UE? Można prosić o taki materiał?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także