25.05.2021 / 13:27
StoryEditor

Tomasz Koźbiał, 4F: W pandemii najlepszą metodą działania jest ucieczka do przodu

Salon 4F w Tomaszowie Mazowieckim (Wikipedia / CC0)
Naszą strategią na czas pandemii było szybkie przegrupowanie zasobów. Jako jednej z nielicznych firm z branży udało nam się uzyskać wzrosty sprzedaży, ale nie tylko dzięki e-commerce – mówił Tomasz Koźbiał, z firmy OTCF, właściciela marki 4F, podczas webinarium portalu wiadomoscihandlowe.pl, pt. „Rewolucja w koszyku! Pandemia, lojalność, e-commerce i nowy konsument”.

Tomasz Koźbiał, dyrektor e-commerce w firmie OTCF, która jest właścicielem marki odzieży sportowej 4F, pochwalił się, że jego firma jest jednym z nielicznych detalistów z bran...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

Konrad Kaszuba
13.12.2025 / 00:12
StoryEditor
Biedronka: To smutny dzień dla konsumentów! Sąd ogłosił decyzję ws. kary 160 mln zł od UOKiK

Ponad 160 mln zł kary dla Jeronimo Martins Polska stało się prawomocne. Sąd podtrzymał decyzję prezesa UOKiK z czerwca 2023 r. dotyczącą wprowadzającej w błąd promocji „Tarcza Biedronki antyinflacyjna”. UOKiK mówi o ważnym sygnale dla rynku, a Biedronka odpowiada ostrym oświadczeniem, nazywając ten dzień „bardzo smutnym dla konsumentów”.

Sąd utrzymuje karę ponad 160 mln zł. UOKiK

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformował, że sąd utrzymał karę ponad 160 mln zł nałożoną na Jeronimo Martins Polska za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.12.2025 / 10:20
StoryEditor
Dlaczego w Dino nie ma funduszu świadczeń socjalnych? Zaważyła jedna decyzja sprzed 15 lat
Na zdj. sklep Dino w Dawidach Bankowych k. Warszawy (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Pracownicy Dino pytają związki zawodowe, dlaczego w sieci nie utworzono funduszu świadczeń socjalnych. Ci odpowiadają, że władze sieci zasłaniają się zapisem sprzed 15 lat. Związkowcy chcą jego zmiany.

Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych to narzędzie regulowane ustawą z 1994 roku. Tworzy go pracodawca, a pieniądze tam wpłacane przeznaczane są na różne cele socjalne i rekrea...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. grudzień 2025 16:40