Tomasz Walkowiak: Intermarche pracuje nad nową wersją konceptu Power 2.0 [WYWIAD]
Grupa Muszkieterów rozpoczęła testy formatu Power w marcu 2020 r. w Pabianicach. Obecnie przyszł pora na odświeżenie tego konceptu. Tomasz Walkowiak, członek zarządu Intermarché, ujawnia w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl najważniejsze założenia tego projektu.
Pozostało jeszcze 94% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
5 komentarzy
-
30.01.2022
Rzeczywiście, szokujący materiał w programie Magazyn Śledczy Anity Gargas. Układ przestępczy pod przykryciem PR-owej mgły.
-
29.01.2022
Ted, komentarz w punkt
-
28.01.2022
Coś kiepski ten Koncept Power, że już po dwóch latach go zmieniacie. Pamiętam szumne zapowiedzi, że tuż po testach koncept będzie wdrażany w maksymalnie wielu sklepach. To ile tych sklepów jest, z 10 na 200 całej sieci 😆?
Jak coś nie działa, a jak zmniemam to raczej nie działa, jak tak szybko go zmieniacie, to czy nie lepiej jest zrobić nowy niż go poprawiać? Tak to jest jak za robienie konceptu dla polskich klientów bierze się firma z Holandii i bezkrytycznie próbuje "przeszczepiać" rozwiązania z tamtego rynku. Takie działania, jak pokazuje historia wielu sieci na dobre nigdy nie wychodzą. Dodatkowo, co najbardziej prawdopodobne analizując ten Wasz koncept jest to, że jest on poprostu bardzo drogi (koszty wyposażenia, zwłaszcza chłodniczego), a co za tym idzie nierentowny. Wędzarnia, która tak "eksploatujecie" też już nie jest takim atutem, bo konkurencja (Kaufland Carrefour) też już to robią i mam wrażenie, że rozsądniej jeśli chodzi o koszty. -
28.01.2022
Wczoraj pokazano w TVP patologiczny wręcz kryminalny obraz traktowania franczyzobiorców przez Intermarche. ciekawe czy firma się ustosunkuje do zarzutów?
-
28.01.2022
Kiedy kasy samoobsługowe???
11