01.10.2020/14:49

Top Market przeprowadza rebranding i remodeling sklepów zrzeszonych w sieci

Polska Grupa Supermarketów rozpoczęła stopniowy proces rebrandingu sklepów zrzeszonych w sieci Top  Market. W ostatnim miesiącu modernizacji poddany został warszawski  sklep – Top Market Mokotowianka, który wzbogacił się nie tylko o nowy szyld, ale również zupełnie przearanżowane, bardziej przyjazne klientowi wnętrze. 

Mokotowianka to popularny sklep spożywczy na Starym Mokotowie, mieszczący się przy Rejtana 2, w pobliżu skrzyżowania z ulicą Puławską. Na początku września placówka doczekała się poważnych zmian wizualnych. Remodeling jednego z czołowych sklepów Top Market w Warszawie, polegał nie tylko namontażu nowych znaków graficznych, lecz również remoncie pomieszczeń oraz wymianie całego wyposażenia wraz z urządzeniami oraz regałami. 

Po dwóch tygodniach intensywnych prac remontowych sklep zyskał m.in. nowoczesne  oświetlenie  LED oraz nowe kasy fiskalne.  Dzięki  wymienionym regałom i urządzeniom chłodniczym, udało się przearanżować wnętrze w taki sposób, aby było bardziej intuicyjne, jednocześnie dzięki nowemu nagłośnieniu klientom towarzyszą podczas zakupów muzyka oraz komunikaty „Radia PGS”.

Rebranding objął również wprowadzenie nowych kategorii produktów BIO oraz wegańskich. Rozszerzono ofertę kuchni międzynarodowej, nabiału oraz garmażerki, a dział win i alkoholi świata wzbogacił się o zupełnie nowe pozycje. W odpowiedzi na oczekiwania klientów, mokotowska placówka Top  Marketu tworzyła również punkt kurierski. W ten sposób okoliczni mieszkańcy będą mogli przez cały tydzień (również w niedzielę) w prosty sposób nadać lub odebrać przesyłkę, dokonując jednocześnie zakupów spożywczych. To już pozwoliło na wzrost obrotów o 30 proc.

– Odświeżone wnętrze oraz nowe logo przyciągają nowych klientów sklepu, natomiast z ust tych stałych słyszymy pochwały i uznanie. Cieszymy się, że poszerzamy również zakres naszych usług, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów – mówi Teresa Przykorska, właścicielka Top Market Mokotowianka. 

Za wsparcie merchandisingowe oraz organizację i koordynację wszelkich działań związanych z przebudową placówki odpowiadali eksperci z centrali Polskiej Grupy Supermarketów, natomiast samą przebudowę zrealizowała firma zewnętrzna.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także