10.10.2020/09:53

TOP10 najważniejszych wydarzeń w branży handlowej: Tesco, Eurocash, Biedronka, Netto, Allegro, AliExpress, InPost

Nagroda Nobla dla organizacji zwalczającej głód w najniebezpieczniejszych rejonach świata to najważniejsza wiadomość tego tygodnia. Na polskim rynku obrotu żywnością też sporo się działo, głównie za sprawą UOKiK-u, który skierował do drugiego etapu postępowanie dotyczące przejęcia 301 sklepów Tesco Polska przez sieć Netto oraz postanowił przyjrzeć się opłatom pobieranym od dostawców przez Eurocash. Sieci handlowe reagują już na drugą falę pandemii. Pierwsza zrobiła to Biedronka, wydłużając godziny pracy sklepów. O tym, co jeszcze ważnego działo się w tym tygodniu w branży informujemy poniżej.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

12 komentarzy

  • Klara Sonk 19.10.2020

    No i wróciła pandemia i znowu ograniczenia. Dobrze, że Inpost zadbał, by wszystko działało bez zmian. Widzę wielu fanów Inpostu przeczytało artykuł. W sumie nie dziwię się..dobra firma, nastawiona na zadowolenie klienta to i opinie dobre.

  • Marta W. 18.10.2020

    Piękna robota Inpost! Nawet epidemia Wam niestraszna, wymyślacie sposoby, by nawet w tym ciężkim czasie dostarczać nam paczki w ekspresowym tempie

  • Iwona S 14.10.2020

    Zwróćmy uwagę, że InPost, czy Allegro to polskie firmy. W czasach kryzysu te firmy wychodzą obronną ręką. Ogromny szacunek, bo domyślam się, że kosztuje to dużo pracy, energii i poświęcenia. Ale dzięki temu, my konsumenci mamy łatwiej :D

  • IRENA 14.10.2020

    In post jak zwykle reaguje jako pierwszy, dlatego nie maja konkurencji na rynku. Nie spoczywaja na laurach, wciaz wprowadzaja jakies nowosci. Dla mnie numerem jeden w czasach pandemii jest mobilna aplikacja, dzieki niej odbieram paczki bezdotykowo:)

  • Wera 14.10.2020

    Inpost za swoją innowacyjność i wychodzenie zdecydowanie zasłużył na miejsce na tej liście!

  • Wera 14.10.2020

    Dla mnie wszystko co robi Inpost jest godne pochwał! Szybkie Nadania, Paczkomatowanie i Paczkomaty generalnie są super i innowacyjne :) Konkurencja wymięka

  • Karolinka 13.10.2020

    Inpost wiadomo, że lider na rynku. Zawsze stawia na innowacyjne rozwiązania. Organizuje konkursy, robi promocje. Marketing w firmie pierwsza klasa.

  • Franek 13.10.2020

    Pochwalę Inpost za pomysłowość i zmysł biznesowy. Świetnie poradzili sobie podczas pierwszej fali pandemii, a teraz szykują się na drugą. To chyba jedyna firma, która tyle zyskała w czasie covida i tyle zrobiła dla klientów. Apka dzięki której można paczkomat otworzyć zdalnie (bezpieczeństwo!) czy od niedawna szybkie nadania, dzięki którym, za 9,99 możesz wysłać do paczkomatu paczkę i ona już nastepnego dnia jest do odbioru. Dla mnie mistrzostwo świata.

  • Olka 13.10.2020

    Brawo za nr jeden i Pokojową Nagrodę Nobla!

  • Kasia 12.10.2020

    InPost zawsze na fali! Kolejna sortownia, to może znaczyć tylko szybsze dostarczanie paczek, a szybie nadania i tak już są mega! Brawa dla Biedronki za całodobowe otwarcia!

  • Robert 12.10.2020

    Adamie, z tym pytaniem to do algorytmu FB ;) Prawdopodobnie zobaczyłeś post sponsorowany, a reklamy na fb są targetowane na konkretne grupy osób, widocznie wpadłeś do takiej grupy, którą wybrał reklamodawca - podstaw do wpadnięcia do targetu jest mnóstwo, także ciężko wskazać, co konkretnie umieściło Cię w targecie. Nikt Cię nie śledzi (tzn. nie w dosłownym tego słowa znaczeniu - po prostu zakładając konto na fb musisz liczyć się z tym, że będą do Ciebie docierały materiały od reklamodawców - ale jeśli sobie tego nie życzysz, zawsze możesz zmienić ustawienia prywatności a nawet przy odpowiedniej reklamie wybrać, że nie chcesz widzieć materiałów od tego reklamodawcy na swojej tablicy). To tak wtrąciłem, bo trochę na fb pracowałem. ;) Natomiast co do samego artykułu, dla mnie najważniejszą informacją jest ta o nowej sortowni inpostu właśnie, zajmuję się drobnym handlem przez internet i korzystam obecnie z szybkich nadań, mam nadzieję, że nowa sortownia pozwoli utrzymać wysoką wydolność paczkomatów w przypadku kolejnego lockdownu.

  • Adam F 12.10.2020

    Dlaczego ten artykuł wyskoczył mi na Facebooku? Czy to mnie śledzi? Jestem pracownikiem InPostu i bardzo mi się tam podoba, ale dlaczego to mi się pojawia na moim profilu. Proszę o odpowiedź.

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.