22.01.2022 / 09:41
StoryEditor

TOP10 wiadomości tygodnia: tarcza antyinflacyjna, Maxima Grupe, Chorten, Action, Dm drogerie markt, Grupa Muszkieterów

TOP 10 wiadomości tygodnia (wiadomoscihandlowe.pl/materiały prasowe)
Kolejny tydzień upłynął pod znakiem zmian w rządowej tarczy antyinflacyjnej wprowadzonych przez Senat. Jedną z nich jest to, że detaliści nie będą musieli umieszczać przy kasie informacji o obniżeniu przez rząd stawki VAT na żywność. Jednak Sejm może jeszcze tę poprawkę odrzucić. Niezależnie od tych (ewentualnych) zmian, sieci handlowe kontynuują plany rozwoju. Do debiutu w Polsce szykuje się niemiecka sieć Dm drogerie markt. 

1. Maxima Grupe realizuje projekt ujednolicania placówek w krajach bałtyckich.

Ambicje sięgają jednak dalej i zakładają zmiany na wszystkich pięciu rynkach, na których obecn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.09.2025 / 11:58
StoryEditor
To koniec złotego okresu polskich piw kraftowych? Ziemowit Fałat z Browaru Pinta ocenia konsekwencje podniesienia akcyzy na piwo
Założyciele Browaru Pinta, od lewej: Grzegorz Zwierzyna, Ziemowit Fałat, Marek Semla (fot. materiały prasowe)

Rosnące koszty produkcji, nowe regulacje i niepewność związana z planami rządu. Przed takim krajobrazem stoi obecnie polski rynek piw rzemieślniczych. Browar Pinta, jeden z liderów branży, otwarcie komentuje nadchodzące wyzwania. Jakie skutki dla klientów, producentów i całego sektora mogą przynieść podwyżki akcyzy?

Ziemowit Fałat, współzałożyciel i współwłaściciel Browaru Pinta, podkreśla, że problemu nie można analizować w oderwaniu od szerszego kontekstu. – Na plany podwyżki patrzymy w k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.09.2025 / 16:16
StoryEditor
French Touch 2025. Sieć Carrefour powraca jako partner promowania francuskich produktów nad Wisłą
Piotr Lubiewa-Wieleżyński, sales development director w Carrefour Polska

W październiku 2025 roku odbędzie się 11. edycja wydarzenia French Touch – La Belle Vie!, która połączy szeroko zakrojoną akcję handlową z wydarzeniem artystycznym w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie. W akcję zaangażowało się wiele marek FMCG.

French Touch to nie tylko wydarzenie kulturalne, ale również akcja handlowa, która potrwa przez cały październik. W wielu sklepach w całym kraju promowane będą francuskie marki ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. wrzesień 2025 21:11