12.03.2013/10:59

Topaz nie zwalnia tempa rozwou

Jaki jest przepis na sukces w polskim handlu? Wiedzą to z pewnością Portugalczycy z Jeronimo Martins i z Grupy Eurocash. Na szczęście wiedzą również polscy przedsiębiorcy. Jednym z nich jest Zbigniew Paczóski. Jego sieć Topaz, która już raz wygrała w naszym konkursie Market Roku, rozwija się dynamicznie m.in. dzięki perfekcyjnej realizacji oryginalnych pomysłów właściciela i jego ludzi.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • an__g 05.12.2013

    "Gdyby więcej rodzimych sieci było tak dobrze zorganizowanych i zarządzanych, jak Topaz, nasz handel z pewnością nie byłby dziś w rękach Francuzów, Portugalczyków czy Niemców" - nasz handel z pewnością nie byłby w rękach obcokrajowców, gdyby politycy postawili na rozwój rodzimej gospodarki i realnie wspierali polskich przedsiębiorców, a nie obcych...

  • olka 09.04.2013

    tak jak robi to wielu przedsiębiorców którzy wykorzystują sytuację na rynku pracy i wykorzystują innych ale żeby im to udowodnić to jak walka z wiatrakami wszystko jest bezskuteczne

  • monika 09.04.2013

    "nasz handel z pewnością nie byłby dziś w rękach Francuzów, Portugalczyków czy Niemców" tylko że oni nie dają głupich umów
    na 10 lat tylko 3 umowy i potem na czas nieokreślony, oni umieją docenic pracowników - premie za frekfencję czy premia uznaniowa
    co miesiąc u nich nie oddaje się pieniędzy jak źle wyjdzie inwentaryzacja, a od bonów każdy pracownik płaci podatek a nie dostaje kasę spod lady jak zrobi zakupy i odda paragony do biura

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.