Topnieją przychody Marie Brizard. Ale w Polsce wyniki coraz lepsze
W zeszłym roku Marie Brizard Wine & Spirits, właściciel takich marek jak Krupnik, Sobieski czy William Peel, zainkasowała w Polsce prawie 42 mln euro. Oznacza to wzrost przychodów prawie o połowę – informuje money.pl.
Grupa Marie Brizard Wine & Spirits w skali całego biznesu odnotowała w 2019 r. sprzedaż na poziomie 365 mln euro. To oznacza spadek przychodów o 24 mln euro w porównaniu z 2018 rokiem. Wynik byłby gorszy gdyby nie duży wzrost w Polsce – czytamy w serwisie money.pl.
Na naszym rynku spółka sprzedała alkohol za 41,8 mln euro. To o 45 proc. więcej niż rok temu. Dla porównania, na rodzimym, francuskim rynku wyniki pogorszyły się o prawie 10 proc. Money.pl podaje jednak, że Francja ciągle jest dla grupy zdecydowanie największym rynkiem zbytu (88 mln euro sprzedaży w 2019 roku).
Więcej na money.pl