14.11.2019/12:08

Trend convenience nakręca sieci szybkiej obsługi

Sieć restauracji szybkiej obsługi stawia na dynamiczny rozwój usługi McDelivery. Już 145 restauracje w 16 miastach Polski realizują zamówienia z bezpośrednią dostawą do klientów.

Aktualnie z oferty dostaw sieci McDonald’s mogą skorzystać mieszkańcy 16 polskich miejscowości. Zamówienia są realizowane za pośrednictwem partnerów McDonald’s - Pyszne.pl, Uber Eats i Wolt w dowolne miejsce znajdujące się w zasięgu wybranej restauracji.

Usługa McDelivery dostępna jest w Polsce od 2017 roku. W tym czasie sieć zrealizowała 1,7 mln zamówień. To odpowiedź na dynamiczne zmiany rynku gastronomicznego, gdzie coraz większe znaczenie zyskuje trend convenience.

Dzisiaj, jeszcze bardziej niż kiedykolwiek, konsumenci oczekują szybkiego dostępu do swoich ulubionych potraw bez wychodzenia z domu. Do końca roku planowane jest poszerzenie zasięgu usługi McDelivery o kolejne lokalizacje. Sieć także poszerza grono partnerów, aby dotrzeć do jeszcze większej liczby konsumentów w jak najkrótszym czasie.

McDonald’s ma ponad 20-letnie doświadczenie w realizacji zamówień produktów z dostawą na najbardziej rozwiniętych rynkach Azji i Bliskiego Wschodu, jest jednym z liderów w tym segmencie branży gastronomicznej. Na świecie marka wykorzystuje różne modele biznesowe w zakresie McDelivery, współpracując z innymi partnerami. Zamawianie produktów z dostawą jest obecnie oferowane przez ponad 23 500 restauracji McDonald’s w 85 krajach.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.