20.01.2022 / 19:23
StoryEditor

Trzy centra handlowe zmieniły właściciela, na jedno wciąż nie ma chętnych

Pasaż Łódzki to jedno z trzech centrów handlowych kupionych przez fundusz Stage Capital (materiały prasowe)
Centrum Handlowe Pasaż Łódzki (w Łodzi oczywiście), Galeria Nad Jeziorem zlokalizowana w Koninie oraz gdańskie Centrum Handlowe Osowa, należące wcześniej do Pradera Central European Fund przeszły w ręce Stage Capital. Na nabywcę od ponad roku czeka natomiast Sukcesja - inne centrum również znajdujące się w Łodzi.

Do transakcji doszło 22 grudnia 2021 r. Strona kupującą był w niej drugi fundusz Stage Capital, działający pod nazwą Stage Capital Laurel II. Trzy ww. centra handlowe, zajmują...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.11.2025 / 11:32
StoryEditor
GS1 Polska rozdaje nagrody. Wyróżnieni za rozwiązania wspierające GOZ
Laureaci konkursu Kod Innowacji 2025 (fot. Gs1)

INTU Circularity, VIVE Innovation Sp. z o.o., Zakład Aktywności Zawodowej Poznań oraz Cersanit S.A. zostali laureatami tegorocznych nagród konkursu Kod Innowacji, przyznawanych przez GS1 Polska. Jury wyróżniło organizacje, które poprzez wykorzystanie globalnych standardów GS1 wspierają rozwój gospodarki o obiegu zamkniętym. Nagrodę Publiczności, wyłonioną w drodze głosowania online, otrzymał projekt Cyfrowego Paszportu Produktu zgłoszony przez firmę Caruma.

Uroczyste ogłoszenie wyników oraz wręczenie statuetek odbyło się 13 listopada podczas 7. edycji konferencji Kod Innowacji w hotelu Radisson Collection w Warszawie. Niezależne ju...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.11.2025 / 18:20
StoryEditor
Dino cenniejsze od Carrefoura. Polska sieć przebija francuską pod względem wartości
Pod względem wartości rynkowej Dino jest obecnie wyceniane wyżej niż Carrefour (fot. Shutterstock)

Grupy Dino i Carrefour zasadniczo różnią się skalą działania. Pierwsza operuje wyłącznie w Polsce; druga jest graczem globalnym. Jednak pod względem wartości rynkowej Dino jest obecnie wyceniane wyżej niż Carrefour.

Aktualna kapitalizacja spółki Dino Polska, która operuje wyłącznie na naszym rynku i prowadzi wyłącznie własne placówki w jednym formacie określanym mianem supermarket...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. listopad 2025 14:23