28.07.2020/15:23

Trzy sieci convenience łączą siły i testują wspólne zaopatrywanie sklepów

Trzech głównych japońskich operatorów sklepów convenience poinformowało, że przetestują wspólne zaopatrzenie sklepów w słodycze i napoje. Testy mają się odbyć w sierpniu. 

Chodzi o sieci Seven-Eleven Japan, Family Mart oraz Lawson.

W teście, zaplanowanym na 1–7 sierpnia, produkty będą przywożone z magazynów każdej firmy do wspólnego centrum logistycznego w tokijskim Koto Ward. Produkty zostaną następnie dostarczone do łącznie 40 sklepów, prowadzonych przez trzy firmy w rejonie Zatoki Tokijskiej, przy użyciu tych samych ciężarówek.

Firmy oczekują, że wspólny transport zmniejszy liczbę potrzebnych do zaopatrzenia pojazdów o 30 proc. a także poprawi wskaźnik ładowności poszczególnych ciężarówek o 20 proc.

Informację podał portal nippon.com


 
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także