08.05.2013/16:17

Ultraszybki transfer danych daje swobodę

UPC Biznes oferuje superszybki Internet o prędkości pobierania danych do 180 Mb/s przez całą dobę. W przypadku firm tak duża przepustowość zapewnia nie tylko sprawną i interaktywną komunikację multimedialną, ale oznacza także swobodę w korzystaniu z wielu sieciowych aplikacji na kilku urządzeniach jednocześnie.

UPC Biznes proponuje obecnie Internet o prędkościach: 40, 60, 80 i 150 Mb/s oraz wyjątkową na rynku usług dla biznesu – 180 Mb/s. Oferta zamknięta jest w ośmiu promocyjnych pakietach – dwóch lub trzech usług: Internetu i telewizji cyfrowej (115 kanałów, w tym 22 HD), Internetu i telefonu oraz Internetu, telewizji cyfrowej i telefonu.
W promocyjnej ofercie pakietowej operator zapewnia w standardzie dwie linie telefoniczne w cenie jednej opłaty abonamentowej wraz z nielimitowanymi, bezpłatnymi połączeniami do innych abonentów UPC oraz trzy pierwsze miesiące abonamentu telefonicznego za 1 zł netto (pod warunkiem że klient przeniesie numer do UPC).
Dodatkowo, w ramach pakietów trzech usług, klienci otrzymują bezpłatnie bezprzewodowy dostęp do Internetu oraz licencję na kompleksowe rozwiązanie online – Microsoft Office 365. Każdy z pakietów dwóch usług wyposażony jest w bezprzewodowy dostęp do Internetu, pojemny wirtualny dysk zewnętrzny oraz Pakiet Bezpieczeństwa, chroniący komputer przed wirusami. – Od kilku lat dokładamy starań, by dostarczać przedsiębiorcom produkty maksymalnie wspierające ich biznesy. Dlatego zaproponowaliśmy nowy, szeroki wachlarz prędkości internetowych oraz pakietów usług a także możliwość wzbogacenia każdego z nich o atrakcyjne cenowo opcje dodatkowe. Dopasowana do indywidualnych preferencji klientów oferta ma nie tylko ułatwić prowadzenie działalności, ale także przyczyniać się do budowania przewagi konkurencyjnej – mówi Agnieszka Zawistowska, dyrektor usług dla biznesu w UPC Polska.
Poza szerokopasmowym Internetem, UPC Biznes oferuje pakiety minut na połączenia stacjonarne, komórkowe i za granicę (do 44 państw, w tym do Stanów Zjednoczonych, Chin i Tajlandii) oraz taryfę Multilinia, dzięki której wszystkie linie telefoniczne w firmie mogą wykorzystywać minuty ze wspólnego pakietu. Operator jest także dostawcą atrakcyjnych rozwiązań telewizyjnych. Klienci o niestandardowych potrzebach mają możliwość negocjowania cen i warunków współpracy.
Wkrótce UPC Biznes ruszy z „Konkursem dla małych firm z globalnymi ambicjami” dla właścicieli przedsiębiorstw, którzy mają innowacyjne pomysły na rozwój swojego biznesu. Szczegóły dostępne są na stronie www.biznes.upc.pl/ambicje.
Więcej informacji na temat promocji i usług UPC można znaleźć pod adresem www.biznes.upc.pl. 



(AU)

Wiadomości Handlowe, Nr 5 (125) Maj 2013

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.