23.10.2017 / 10:28
StoryEditor

Usługi dodatkowe napędzają sprzedaż w polskich sklepach

Zdaniem 31 proc. detalistów usługa cashback realnie wpływa na zwiększenie liczby klientów (fot. materiały prasowe)
Od możliwości opłacenia rachunków przez doładowania telefonu komórkowego i gier internetowych po cashback, czyli wypłacanie gotówki w trakcie robienia zakupów – rośnie liczba usług dodatkowych oferowanych w sklepach. W ten sposób przyciąga się nowych klientów i zwiększa zadowolenie dotychczasowych.

Świadomi konsumenci cenią swój czas i chwalą sobie możliwość załatwienia wielu spraw w jednym miejscu. Ten trend można wykorzystać, oferując klientom sklepu usługi dodatkowe, kt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2024 / 19:56
StoryEditor
Erli poprawia wyniki. Czy ta firma ma szanse stać się drugą platformą e-commerce w Polsce?
Dobre wyniki finansowe Erli za 2023 r., to w dużej mierze zasługa uruchomionej przez firmę aplikacji zakupowej (fot. materiały prasowe)
Erli chwali się rekordowymi wynikami za 2023 r. Firma zamknęła go z łączną liczbą transakcji przekraczającą 3,6 mln o wartości blisko 740 mln zł, co oznacza wzrosty o odpowiednio 133 i 60 proc. proc. rdr. Erli znacząco – o 130 proc. – poprawiło też przychody netto, które wzrosły do 91 mln zł. Prezes firmy Adam Ciesielczyk zdradza, że cele Erli na rok bieżący są jeszcze bardziej ambitne.

Lepsze wyniki finansowe Erli szły w parze ze wzrostem liczby sprzedawców działających na platformie – zwiększyła się ona z 14 tys. na koniec roku 2022 do 22 tys. na koniec roku ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2024 / 12:06
StoryEditor
W logistyce żywności nie ma miejsca na błędy
Agnieszka Czarnecka, managerka BOK w Greenyard Logistics Poland (fot. mat. pras.)
O wyzwaniach związanych z obsługą logistyczną sieci handlowych, ze szczególnym uwzględnieniem branży HoReCa – rozmawiamy z Agnieszką Czarnecką, managerką BOK w Greenyard Logistics Poland i Sławomirem Parolem, Site Managerem.

Jakie są największe wyzwania związane z obsługą logistyczną sieci handlowych?

Agnieszka Czarnecka: Obsługa logistyczna sieci handlowych, zwłaszcza w obszarze żywności z k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. kwiecień 2024 11:21