01.03.2022/12:31

Victoria Abramova, dyrektor generalna Mars Wrigley Poland: 20 proc. sprzedaży przez e-commerce to realny scenariusz

– Klienci chcą, by produkt był im dostarczany coraz szybciej, chcą mieć jak najprostsze doświadczenie zakupowe – mówi Victoria Abramova w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl. Prezes zarządu Mars Polska, odpowiedzialna za segment Mars Wrigley, przyznaje, że producenci muszą dopracować kwestie dotyczące sprzedaży impulsów przez internet oraz znaleźć nowe pomysły na ich ekspozycję poza strefą tradycyjnych kas. Tu inspiracją może być rynek chiński, gdzie takie strefy przechodzą obecnie dużą metamorfozę.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także