27.04.2022/15:04

Viktoras Juozapaitis, zarządzający Barbora Polska gościem specjalnym kongresu Retail Trends 2022

Viktoras Juozapaitis, zarządzający sklepu internetowego Barbora Polska weźmie udział w kongresie Retail Trends 2022. Wydarzenie organizowane przez Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcę m.in. portalu wiadomoscihandlowe.pl, odbędzie się 24 maja br. w hotelu DoubleTree by Hilton w Warszawie.

Viktoras Juozapaitis z Barbora.pl związany jest od marca 2021 r. - początkowo jako dyrektor finansowy, a od lipca ub.r. jako zarządzający. Jest także członkiem zarządu w litewskim UAB Radas.

Menedżer w przeszłości związany był z Klarus Finance OÜ, Akso fund UAB, EY i SEB Lietuvoje.

Podczas kongresu Retail Trends Viktoras Juozapaitis wystąpi w debacie pt. "Rynek e-grocery i e-commerce – nowe czasy, nowe wyzwania".

Kongres Retail Trends 2022 ma nie tylko zaprezentować najważniejsze i najciekawsze trendy kształtujące handel, przemysł i konsumenta, ale przede wszystkim wskazać, jak będą ewoluowały wyzwania stojące przed sektorem FMCG i kosmetycznym.

Każda edycja kongresu gromadzi kluczowe postaci polskiego rynku retail, FMCG i beauty. Nie tylko wśród prelegentów znajdują się uznani menedżerowie, eksperci, naukowcy i praktycy biznesu, którzy spotykają się, aby wymienić się wiedzą i doświadczeniami. To doskonała okazja, aby spotkać się z nimi, zaprezentować swoje produkty i usługi czy nawiązać kontakty, które mogą zaowocować w przyszłości.

Organizatorem wydarzenia jest Wydawnictwo Gospodarcze - wydawca magazynu "Wiadomości Handlowe" raz portali wiadomoscihandlowe.pl i wiadomoscikosmetyczne.pl. Nie zwlekaj i już teraz zarejestruj się do udziału w kongresie.

Więcej informacji, w tym program wydarzenia, listę gości oraz formularz zgłoszeniowy, znaleźć można na stronie: www.retailtrends.pl.

>> Kliknij tutaj, aby zapoznać się z programem Retail Trends 2022 <<

>> ZAREJESTRUJ SIĘ NA KONGRES <<

Tak prezentuje się aktualna lista partnerów kongresu Retail Trends 2022 (mat. własne)

 

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • hejo 29.04.2022

    Zgadzam się. Zerknąłem wczoraj z ciekawości - ser promocyjny niedostępny, twaróg w ludzkiej cenie niedostępny, tania woda gazowana niedostępna (chyba złośliwie bo od 2 tyg. lekko jest tylko niegazowana), markizy czekoladowe niedostępne. A chleb żytni razowy 11zł/kg. No naprawdę bez przesady z tymi cenami i dostępnością.

  • żal 27.04.2022

    Już nie zamawiam w Barborze. Promocje wyglądają tak, że rzucają na wabia kilka artykułów w niskiej cenie, a jednocześnie limitują ilość do absurdu np. 2 butelki Pepsi można sobie kupić albo 1 kawę, 2 tabliczki czekolady, itd. A cała reszta z marżami takimi, że w sklepie obok mnie jest taniej. Oczywiście wywalić trzeba 100zł minimum jednorazowo. I na co skoro nawet woda mineralna w absurdalnej cenie (i marny wybór), nie mówiąc o chlebie, mięsie, wędlinach. Duże są też braki podstawowych produktów typu ryż, cukier, itp. Albo coś jest dostępne, zamawiam, nie przyjeżdża. Sprawdzam - dalej jest dostępne. Także o co chodzi w ogóle? Jak tu robić u was kompleksowe zakupy? Nie na tym to ma polegać, żeby zdzierać z klienta, tylko żeby go do siebie przywiązać, a to się uzyskuje długofalową, korzystną dla klienta współpracą, a nie jakimiś zrywami. W dodatku ceny na etykietach za towary wagowe nijak mają się do cen w sklepie - wprowadzanie klienta w błąd - zgłoszone dawno temu i nic nie zrobiliście. Daleko wam do tego co oferowało Tesco. Duże rozczarowanie.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także