25.02.2021/13:03

Vollmart, Mere, Supeco – nowe hard dyskonty mają swoją szansę w Polsce! Czy ją wykorzystają?

W ostatnich czterech latach na polskim rynku pojawiły się trzy nowe sieci dyskontowe - a nawet cztery, gdy weźmiemy pod uwagę zamknięty już projekt o nazwie Promo Market, przetestowany przez Big Brands Group. Czy rosyjska sieć Mere, polski Vollmart i francuskie Supeco (rozwijane przez Carrefoura) mają szansę zbudować i zająć na polskim rynku nową niszę, która wytworzyła się po przesunięciu Biedronki, Lidla, Netto i Aldiego do segmentu soft dyskontów, a w zasadzie supermarketów? A może takiej niszy nie ma i na powrót do lat 90-tych nie ma szans?

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • SJonr 26.02.2021

    Ależ oczywiście że hard dyskonty to będzie wielk sukces w Polsce!!!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także