05.03.2021 / 09:22
StoryEditor

W czasie pandemii Polacy częściej kupują odzież domową i akcesoria do kuchni

40 proc. Polaków w czasie epidemii zwiększyło zapotrzebowanie na artykuły home & living (materiał partnera)
W czasie pandemii ponad 40 proc. Polaków częściej niż przed nią kupowało produkty z kategorii home & living. Konsumenci głównie nabywali odzież domową – powyżej 31 proc., akcesoria do kuchni – ok. 18 proc., a także produkty do sypialni – przeszło 12 proc. Najrzadziej wybierali ogólne produkty do domu – prawie 5 proc. i do samej łazienki – ponad 5 proc. Najbardziej zwiększyły ilość takich zakupów osoby zamieszkujące duże miasta w woj. mazowieckim, wielkopolskim i śląskim. 

Z badania UCE Research, wykonanego dla sklepu internetowego Złote Wyprzedaże, wynika, że w czasie pandemii Polacy częściej niż przed nią kupowali art. z kategorii home & living...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.05.2025 / 16:47
StoryEditor
Nadchodzą potężne wyprzedaże w Krakowie. Jakie sklepy pojawią się w Designer Outlet Kraków? Kiedy otwarcie centrum handlowego?

Kompleks handlowo-wyprzedażowy Designer Outlet Kraków powstał przy ul. Galicyjskiej 10 w stolicy małopolski. Swoje sklepy otworzy w obiekcie kilkadziesiąt uznanych marek modowych, sportowych lub oferujących akcesoria i zabawki. Obiekt zostanie otwarty dla klientów już w maju. Kiedy dokładnie?

Swoje sklepy w Designer Outlet Kraków zdecydowały się otworzyć m.in: Adidas, Alpine Pro, Apart, Benetton, Calvin Klein, Crocs, Desigual, Digel, Diverse, Kazar, Lee&Wrangler, Mou...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.05.2025 / 11:20
StoryEditor
Król Chaos Wspaniały [FELIETON]
Nad światem zaczął szybować pomarańczowy łabędź, wspaniały odpowiednik całego klucza czarnych łabędzi (fot. Joshua Sukoff/Shutterstock)

To są wspaniałe cła, wspaniale zadziałają, nie pozwolimy już dłużej okradać Ameryki, będą wspaniałe rezultaty, wszyscy do mnie dzwonią i całują mnie w…, będziemy mieli wspaniałą gospodarkę, wspaniałe miejsca pracy, będzie wspaniale, bo jestem wspaniałym prezydentem i wspaniałym negocjatorem!

Takie mniej więcej komunikaty słał Donald Trump, prezydent Stanów Zjednoczonych Ameryki (oraz Kanady, Meksyku, Panamy i Grenlandii?), ogłaszając zaporowe cła na niemal cały ś...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11. maj 2025 18:17