10.06.2020 / 08:52
StoryEditor

W czasie pandemii sieci handlowe wydały więcej gazetek promocyjnych

(fot. materiały prasowe)
Z cyklicznej analizy zespołu AdRetail Inspirio wynika, że podczas pandemii liczba drukowanych gazetek wzrosła o blisko 13 proc., szczególnie – w dyskontach. Jednocześnie ubyło ponad 7 proc. stron. Eksperci twierdzą, że to jedynie krótkotrwała strategia sieci, przyjętą na czas izolacji społecznej. I dodają, że jeszcze w tym miesiącu powróci ogólny trend spadkowy, obejmujący wszystkie obserwowane parametry.

Jak komentuje Yves Frerot, prezes Hiper-Com Poland, sieci silnie sygnalizowały swoją obecność na rynku. Chciały pokazywać nie tylko produkty pierwszej potrzeby, ale też szerszy ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.05.2025 / 09:20
StoryEditor
Rafał Trzaskowski apeluje: "Nie idźcie do Żabki"! O co chodzi kandydatowi na urząd prezydenta?
Kampania prezydencka 2025 (fot. Facebook/rafal.trzaskowski)

Rafał Trzaskowski, kandydat Koalicji Obywatelskiej na urząd prezydenta RP, wezwał młode pokolenie wyborców, by "nie szli do Żabki". Wybory prezydenckie nie dotykają raczej tematów handlowych i nie są zbyt istotne dla branży. Także tym razem nazwa popularnej sieci padła z ust polityka w neutralnym dla handlu kontekście.

"Nie idźcie do Żabki" – zaapelował Rafał Trzaskowski w trakcie przemówienia podczas "Wielkiego Marszu Patriotów". Kandydat na urząd prezydenta RP nie wzywał jednak do bojk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.05.2025 / 17:04
StoryEditor
Żabka bardziej pocztowa? Franczyzobiorcy sieci chcą obsługiwać więcej paczek, choć niektórzy mają z tym problemy
Nadawanie i odbieranie paczek w Żabce to jedna z wielu usług oferowanych przez sieć (fot. materiały prasowe)

Nadawanie i odbieranie paczek to jedna z wielu usług oferowanych w sklepach sieci Żabka Z informacji, jakie uzyskał portal wiadomoscihandlowe.pl wynika, że jest ona dla franczyzobiorców sieci dosyć lukratywna. Dowód? Wielu z nich domaga się zwiększenie limitu paczek, które obsługują.

Liczba sklepów sieci Żabka w Polsce grubo przekracza 11 tys. (na koniec marca 2025 r. było ich dokładnie 11 373). Usługę wysyłania i odbierania paczek świadczy niemal każdy ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. czerwiec 2025 12:47