05.12.2017 / 12:20
StoryEditor

W listopadzie Polacy spędzili na przeglądaniu gazetek promocyjnych ponad 65 lat

(fot. CTRL System)
Polacy coraz chętniej korzystają z cyfrowych gazetek sieci handlowych. Według platformy Moja Gazetka, na czele najczęściej czytanych materiałów znajdują się gazetki Biedronki i Lidla.

- W jednym z najbardziej gorących miesięcy zakupowych – w listopadzie łączny czas spędzony przez użytkowników na przeglądaniu gazetek promocyjnych w serwisie Moja Gazetka to pon...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.11.2025 / 09:15
StoryEditor
Handel w Polsce rośnie. Jaka jest jego kondycja w końcówce 2025 roku?
Handel w Polsce rośnie. Jaka jest jego kondycja w końcówce 2025 roku? (fot. Shutterstock)

W IV kwartale 2025 r. sektor handlowy odnotował wyraźną poprawę nastrojów, co potwierdzają najnowsze dane IRG SGH. Wzrost wskaźnika koniunktury sygnalizuje, że firmy oceniają swoją sytuację lepiej niż rok wcześniej. Jednocześnie przedsiębiorcy wskazują na czynniki, które wciąż stanowią dla nich wyzwanie. Co dokładnie zmieniło się w handlu i jak branża patrzy na nadchodzące miesiące?

Wartość wskaźnika koniunktury IRG SGH (IRGTRD) zwiększyła się w ciągu kwartału o 2,1 pkt., osiągając poziom 2,1 pkt. To wynik wyraźnie lepszy nie tylko od tego zanotowanego rok ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.11.2025 / 14:00
StoryEditor
Unia wzięła się za bezalkoholowy "alkohol". Producenci napojów NoLo mogą stracić swoje brandy
Jakie będą skutki wyroku TSUE w sprawie ”bezalkoholowego ginu” dla branży? (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Okazuje się, że producenci "alkoholu" NoLo od lat balansują na granicy między kreatywnym marketingiem a unijnymi regulacjami. Najnowszy wyrok TSUE pokazuje jednak, że ta granica właśnie została wyraźnie narysowana – i to w sposób, który może wywrócić rynek do góry nogami.

O tym przeczytasz w artykule:

  • Wyrok w sprawie bezalkoholowego ginu
  • Co wyrok oznacza dla branży NoLo?
  • Czy wino i piwo może być bezalkoholowe?
  • Czy UE zakaże "alkoholu" b...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. listopad 2025 22:04