28.05.2021/13:04

W pandemii najlepiej sobie radzą firmy, które nauczyły się działać szybko i odważnie [RELACJA z webinaru WH i PwC]

Pandemia skłoniła do zakupów online wielu nowych konsumentów. Pokonali obawy i docenili zalety tego sposobu kupowania. Rolą detalistów jest przekształcenie tych pozytywnych doświadczeń w trwałe nawyki. W pandemii najlepiej sobie radzą firmy, które potrafiły przestawić swój model podejmowania decyzji. W cenie są szybkość, elastyczność i odwaga eksperymentowania – to niektóre wnioski z dyskusji, która odbyła się podczas webinarium Wiadomości Handlowych i firmy PwC, pt. „Rewolucja w koszyku! Pandemia, lojalność, e-commerce i nowy konsument”.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także