26.10.2020/11:29

W polskich lokalach Starbucks czuć zbliżający się Halloween. To ukłon w kierunku młodszych klientów

Międzynarodowa sieć kawiarni wprowadziła do oferty limitowany, sezonowy napój, cieszący się popularnością w USA i Kanadzie. W Polsce będzie można go spróbować tylko do 1 listopada. 

Czekoladowy, skropiony krwiście czerwonym truskawkowym sosem napój o nazwie Vampire Frappuccino dostępny jest w całej Polsce od 26 października do 1 listopada. To kolejna propozycja Starbucks z okazji Halloween w Polsce. W zeszłym roku goście kawiarni mieli okazję posmakować m.in. czarnego Phantom Frappuccino z węglem drzewnym w proszku.

- Każdego roku robimy naszym gościom psikusy i wprowadzamy do oferty kolejne niespodziewane, sezonowe nowości. Zwyczaj obchodzenia Halloween jest głęboko zakorzeniony w kulturze USA, Kanady i tutaj w Europie: w Irlandii, Szkocji i Anglii. W Polsce tradycja nadal raczkuje, ale cieszy się dużą popularnością wśród generacji Z. To właśnie z myślą o nich wprowadzamy Vampire Frappuccino, napój inspirowany Halloween i wampirami, które w ciągu ostatnich lat zakorzeniły się w popkulturze. Napój nie zawiera w sobie kofeiny, dzięki czemu może go pić każdy, niezależnie od pory dnia, nawet po zmroku – mówi Kasia Pijanowska, marketing manager w Starbucks Polska. 

Od połowy października wybrane produkty Starbucks można zamawiać za pośrednictwem aplikacji Glovo. Wśród produktów do wyboru, poza Vampire Frappuccino, znajdują się też m.in.: kanapki,  desery, ciepłe i zimne napoje, kawy ziarniste oraz kapsułki Starbucks by Nespresso.
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także