22.03.2023 / 09:34
StoryEditor

W Żabce debiutuje Tiger Placebo bez kofeiny. To odpowiedź na projekt zakazu sprzedaży energetyków niepełnoletnim?

Tiger rozszerza portfolio o napój bez kofeiny w składzie (fot. WH)
Tiger, marka napojów energetyzujących z portfolio Maspeksu, rozszerzyła swoją ofertę o napój bez kofeiny w składzie. Produkt zadebiutował w sieci sklepów Żabka. Wydaje się, że może to być sposób na poradzenie sobie (oczywiście tylko częściowe) z szykowanym ewentualnym zakazem sprzedaży energetyków dzieciom i młodzieży.

Tiger Placebo Classic bez kofeiny – bo tak brzmi pełna nazwa nowego produktu – to gazowany napój z dodatkiem witamin. Jak zapewnia Maspex, w smaku nie różni się on od zw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.07.2025 / 16:11
StoryEditor
160 sklepów sezonowych Żabki "w nagrodę". Kto ma szansę na dodatkowy zarobek?

Żabka ma obecnie 160 sezonowych sklepów w całej Polsce. Jak wygląda prowadzenie takiego sklepu? Kto może ją prowadzić i mieć szanse na dodatkowy przychód?

Z artykułu dowiesz się:

  • Dla kogo szansa na dodatkowe zarobek w sklepach sezonowych Żabki?
  • Jak wygląda prowadzenie sklepu sezonowego Żabki?
  • Co klienci najczęściej kupują w sklepach sezonowych Żabki?

Sieć Żabka w połowie czerwca uruchomiła około 160 sezonowych sklepów w najbardziej atrakcyjnych miejscach turystycznych w Polsce. Sezonowe Żabki są zarówno w nadmorskich kurortów, jaki i na Mazurach czy Kaszubach oraz w górskich miejscowościach.

Szansa na dodatkowe zarobek w sklepach sezonowych Żabki. Ale dla kogo?

Sieć podkreśla, że sezonowy sklep to dodatkowa szansa na zwiększenie swoich dochodów i dotarcie do nowych klientów. Ale z tej szansy mogą skorzystać tylko niektórzy franczyzobiorcy.

– Prowadzenie sklepu sezonowego to propozycja kierowana do najbardziej zaangażowanych franczyzobiorców sieci Żabka –­ podkreśla spółka. – Partnerzy, którzy wyróżniają się determinacją, odpowiedzialnością i doskonałą organizacją pracy, otrzymują propozycję objęcia sklepu w takim formacie – podaje sieć.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 77% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.07.2025 / 10:06
StoryEditor
Poczta Polska rusza z ciekawym pilotażem. W wybranych placówkach dostępne będą stoiska, na których można będzie załatwić sprawę w ZUS

Poczta Polska uruchomiła pilotażowy program, w ramach którego w wybranych placówkach zorganizowane zostaną specjalne stoiska obsługiwane przez pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Będą tam mogli załatwić swoje sprawy klienci, którzy mają daleko do najbliższego oddziału ZUS.

Przeczytaj artykuł, by dowiedzieć się:

  • Na czym polega pilotaż współpracy Poczty Polskiej i ZUS?
  • W jakich miejscowościach prowadzony będzie pilotaż?
  • Jak długo potr...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. lipiec 2025 10:20