15.02.2023 / 16:45
StoryEditor

Wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych zwiększyła się. Wzrosła też liczba transakcji

W styczniu całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 mkw. była o 14 proc. wyższa niż rok wcześniej (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
W styczniu wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 mkw. była o 14,3 proc. wyższa niż rok temu, natomiast liczba transakcji wzrosła o 5 proc. w porównaniu ze styczniem zeszłego roku – wynika z danych PIH i CMR Panel.

W styczniu sklepy małoformatowe do 300 mkw. odwiedziło o 5 proc. więcej klientów niż w styczniu 2022 r. Jednocześnie jednak znacząco spadła średnia liczba kupowanych jednora...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
08.12.2025 / 14:42
StoryEditor
50 zł na zakupy! Przychodzi Media Markt do Żabki i chce ułatwiać życie jej klientom
MediaMarkt Polska oraz Żabka Polska wystartowały ze wspólną ogólnopolską akcją promocyjną

MediaMarkt Polska oraz Żabka Polska rozpoczęły ogólnopolską kampanię promocyjną, której celem jest zwiększenie sprzedaży nie tylko w sklepach sieci convenience, ale także elektromarketach. W ramach współpracy użytkownicy aplikacji Żappka mogą zdobyć kupon rabatowy do wykorzystania w sklepach MediaMarkt. To ciekawy przykład współpracy marketingowo-sprzedażowej sieci handlowych.

Jak podkreśla Maciej Dolega, rzecznik prasowy MediaMarkt Polska współpraca z Żabką to naturalny krok w kierunku jeszcze większej obecności MediaMarkt w codzienności naszych klie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.12.2025 / 18:28
StoryEditor
Komputronik poprawia wyniki i odbudowuje rentowność. Firma wychodzi na prostą?

Grupa Kapitałowa Komputronik raportuje, że zakończyła pierwsze półrocze roku obrotowego 2025/2026 z wyraźną poprawą kluczowych wyników finansowych i operacyjnych. Spółka notuje stabilny wzrost przychodów, znaczącą poprawę marż oraz powrót do dodatniego wyniku operacyjnego. Zarząd podkreśla, że osiągnięte rezultaty są efektem realizowanej strategii odbudowy i wzmocnienia pozycji konkurencyjnej.

Komputronik wraca na ścieżkę wzrostu

W ostatnich miesiącach Komputronik obserwował stopniową poprawę warunków rynkowych, stabilizację popytu oraz rosnącą przewidywalność w ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. grudzień 2025 19:12