29.10.2020/10:59

Roślinny burger w Żabce. Sieć wprowadza kolejne bezmięsne przekąski

Do sprzedaży w sieci sklepów Żabka trafiły właśnie bezmięsne burgery. Sieć tłumaczy wprowadzenie nowej przekąski zmieniającymi się trendami.  Do niedawna bezmięsne przekąski kupowali głównie mieszkańcy dużych miast, aktualnie równie chętnie sięgają po nie osoby mieszkające w mniejszych miejscowościach.

Nowy roślinny burger z Żabki nosi nazwę wegger. Przedstawicieli sieci conveniance podkreślają, że podobnie jak wszystkie sprzedawane w Żabce burgery, wyróżnia go bezpieczny sposób serwowania. Produkt zapakowany jest w pudełko i owinięty w biały pergamin, w którym wkładany jest do podgrzania. Cały proces przygotowania produktu odbywa się w myśl zasady „od producenta do konsumenta”, co oznacza, że burger został zapakowany w zakładzie produkcyjnym i rozpakowany dopiero przez konsumenta finalnego, łącznie z sosem i wszystkimi dodatkami.

To już kolejny produkt bezmięsny wprowadzany przez Żabkę, której sklepy sprzedają rocznie niemal tyle hot-dogów, co największa polska sieć stacji benzynowych. Żabka systematycznie rozszerza asortyment produktów w 100 proc. roślinnych. Sklepy z zielonym logo oferują już na ciepło hot doga z parówką z białka grochu i białka ziemniaczanego oraz hot doga z parówką serową.

Żabka podaje skład wegańskiego burgera. Smak weggera z Żabki gwarantują: bułka pszenna z nasionami sezamu, złociste JakNuggetsy od The Vegetarian Butcher imitujące smakiem i strukturą mięso z kurczaka przygotowane z niemodyfikowanej genetycznie soi (bez GMO), plastry wegańskie Bez deka mleka o smaku Goudy, sos wegański na bazie majonezu z odrobiną ketchupu i ostrego sosu paprykowego sriracha oraz dodatki – marynowana papryka i zielony ogórek. Weggera można kupić w wersji na ciepło lub przygotować go w domu. W sklepie produkt zostaje podgrzany bezdotykowo w pergaminowym opakowaniu, natomiast w domu wystarczy umieścić go w kuchence mikrofalowej i podgrzewać przez 45 sekund.

– Systematycznie rośnie liczba unikalnych konsumentów produktów takich, jak vege hot dog czy roślinne smoothie Foodini. Co więcej, po Foodini regularnie wraca już jedna trzecia naszych klientów. Dlatego reagujemy na te potrzeby i nieustannie rozwijamy ofertę produktów w 100% roślinnych. I tak, w marce własnej Szamamm, ilość dań gotowych bezmięsnych przyrasta szybciej niż mięsnych. Podobnie jest z kanapkami Tomcio Paluch. Mamy nadzieję, że nasza nowość, czyli wegger, również podbije podniebienia osób robiących zakupy w naszej sieci – mówi Jerzy Roguski, Dyrektor Handlowy w firmie Żabka Polska.

Weggery są dostępne w asortymencie Żabka Café od 28 października br. Można je kupić we wszystkich sklepach sieci w cenie 5,99 zł za sztukę.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także