12.02.2018/21:27

Wejście Tesco w format dyskontowy mogłoby zakłócić działanie obecnego modelu biznesowego

Brytyjska prasa poinformowała, że Grupa Tesco analizuje wejście w format sklepów dyskontowych, aby skuteczniej walczyć o klienta z takimi firmami jak Lidl i Aldi. Firma chciałaby wykorzystać zalety modelu biznesowego dyskontów, opartego o wyselekcjonowanej, wąskiej ofercie i niskich kosztach operacyjnych. Według ekspertów, projekt ma niewielkie szanse powodzenia, a może jedynie zaszkodzić brytyjskiemu potentatowi.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • tresvco 13.02.2018

    W tym tekście jest dużo błędów. Tesco nie mogło nic robić w 2019 roku, bo to jeszcze się nie wydarzyło. 1000 marek własnych też Tesco nie ma, nie miało i mieć zapewne nie będzie...

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.