22.11.2016/23:19

Westwing wychodzi z online do offline i otwiera w Polsce swój pierwszy sklep stacjonarny

Westwing Home & Living, największy w Polsce klub zakupowy z produktami do wyposażenia i dekoracji wnętrz, otworzył sklep w warszawskim centrum handlowym Arkadia. Jest to pierwszy w Europie sklep stacjonarny tej marki – dotychczas firma sprzedawała meble i dodatki do domu wyłącznie w internecie. Asortyment w nowo otwartym salonie, podobnie jak na stronie Westwing.pl, będzie regularnie się zmieniał.

Westwing Home & Living otworzył swój pierwszy sklep stacjonarny w listopadzie br., dokładnie 5 lat od momentu rozpoczęcia działalności na polskim rynku e-commerce. Założona  w  Niemczech  firma  specjalizuje  się w sprzedaży online produktów do urządzania i    dekoracji    wnętrz,    które    są    oferowane w krótkoterminowych, spójnych stylistycznie kampaniach. Ten model zakupowy doskonale sprawdza się w Polsce –  Westwing.pl ma już ponad 1,7 mln użytkowników. Dlaczego firma zdecydowała się poszerzyć dotychczasową działalność online o tradycyjny kanał sprzedaży?

- W  e-commerce  osiągnęliśmy duży sukces  – w ciągu zaledwie 5 lat zbudowaliśmy  silną i rozpoznawalną markę oraz stabilną i rentowną firmę. Dlatego teraz możemy pozwolić sobie na kolejny krok, jakim jest wejście do sprzedaży offline. Liczymy na to, że dzięki obecności w jednym z  największych centrów handlowych w Polsce  uda nam się pozyskać nowych klientów,  zwiększyć  obroty  i umocnić naszą pozycję  w branży  wnętrzarskiej  –  wyjaśnia Tomasz Kasperski, dyrektor zarządzający Westwing Home & Living na Europę Środkową.

Z badań przeprowadzonych przez Gemius wynika, że ponad połowa Polaków preferuje tradycyjne kanały sprzedaży i nie robi zakupów w internecie.

Przemysław Kowalewski, dyrektor  zarządzający  Westwing  Home  &  Living  na  Europę  Środkową,  przyznaje,  że otwierając sklep stacjonarny, firma chce zachęcić nowych klientów, którzy dotychczas nie kupowali online, do korzystania z oferty Westwing.pl:

- Meble i dodatki do domu Polacy kupują raz na kilkanaście lat, dlatego chcą mieć możliwość dotknięcia  i  obejrzenia  przedmiotu  przed  zakupem.  Dotychczas  było  to  niemożliwe,  bo w naszej ofercie można znaleźć produkty z całego świata, które często nie są dostępne w  żadnym  innym  miejscu  w  Polsce.  Otwierając  sklep  stacjonarny  zyskaliśmy  przestrzeń, w której możemy prezentować nasze unikatowe towary. Mamy nadzieję, że klienci przeglądający ofertę w warszawskiej Arkadii, przekonają się także do kupowania na stronie firmy – wyjaśnia Przemysław Kowalewski.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.