17.02.2021/16:20

Wiadomości Handlowe połączyły siły z telewizją BIZNES24. Poznaj nasz projekt i obejrzyj pierwszy odcinek nowego programu!

W środę 17 lutego wyemitowany został pierwszy odcinek programu Wiadomości Handlowe na antenie telewizji BIZNES24. Nowy serwis ekonomiczny to owoc współpracy Wydawnictwa Gospodarczego z szybko rozwijającą się stacją telewizyjną poświęconą biznesowi i gospodarce.

Pierwszy odcinek programu poświęcony był wpływowi koronakryzysu na sytuację sektora detalicznego w Polsce oraz przełożeniu pandemii COVID-19 na portfele polskich konsumentów. Gospodarz programu, dziennikarz "Wiadomości Handlowych" Michał Kokoszkiewicz, rozmawiał także z gośćmi o koronawirusowym stresie u pracowników handlu. W premierowym odcinku pojawił się również materiał o tym, że kolejne sieci sklepów spożywczych znajdują sposób na to, by działać w niedziele objęte zakazem handlu.

Program Wiadomości Handlowe nadawany będzie na antenie BIZNES24 w każdą środę, w godz. 10.30-11.00. Nagrania każdego odcinka pojawią się także - chwilę po emisji - na portalu wiadomoscihandlowe.pl.

- Chcemy przedstawiać handel takim, jaki jest, bez pudrowania. Będziemy prezentować kluczowe zjawiska, trendy i informacje ze świata handlu FMCG - i nie tylko - w Polsce oraz na świecie. Przyjrzymy się działaniom sieci handlowych, a zarazem nie zapomnimy o tym, by trzymać rękę na pulsie i analizować częste zmiany w prawie mające kolosalny wpływ na branżę - mówi Michał Kokoszkiewicz, dziennikarz "Wiadomości Handlowych" i gospodarz programu o tej samej nazwie w telewizji BIZNES24.

- Widzowie zyskają wspaniałą okazję, żeby poszerzyć spojrzenie na biznes, wejść głębiej w funkcjonowanie branży, z którą każdy człowiek najczęściej się styka – w handel detaliczny. Od niego zależy nasze życie, bo to handel detaliczny jest tym, dzięki któremu napełniamy lodówki, nie marzniemy w zimie i nie jest nam gorąco latem. A mając Wiadomości Handlowe za partnera, jesteśmy pewni, że zapraszając naszych widzów przed telewizory, będziemy oferować treści najwyższej jakości merytorycznej - komentuje Roman Młodkowski, prezes zarządu Telewizji BIZNES24.

Stworzenie przy współpracy z BIZNES24 nowego programu to element realizowania przez Wydawnictwo Gospodarcze strategii cyfrowego rozwoju oraz inwestowania w jakościowe treści, a zarazem ważny krok w stronę poszerzenia kręgu odbiorców. "Wiadomości Handlowe" obecne były dotychczas na rynku jako specjalistyczny, fachowy miesięcznik skierowany do branży handlowej i spożywczej (nakład 70 tys. egzemplarzy), a także jako informacyjno-analityczny portal wiadomoscihandlowe.pl (ponad 10 mln odsłon i 4 mln użytkowników w 2020 r.).

Start programu telewizyjnego to drugie już duże wydarzenie dla Wydawnictwa Gospodarczego od początku roku. W styczniu magazyn "Wiadomości Handlowe" ukazał się w nowym formacie. Pismo wydawane od 2002 roku (w grudniu minionego roku ukazał się dwusetny numer "WH") otrzymało też nowy layout i zostało wzbogacone o kolejne rubryki. Najbliższy, marcowy numer magazynu, będzie najbardziej obszernym w historii.

W 2020 r. firma zadebiutowała w kanale e-commerce, uruchamiając serwis WH Market. Na platformie whmarket.pl publikowane są raporty tematyczne - pogłębione treści analityczne tworzone przez dziennikarzy Wydawnictwa Gospodarczego oraz zewnętrznych partnerów. Za pośrednictwem WH Marketu można również pobrać magazyny "Wiadomości Handlowe" i "Wiadomości Kosmetyczne" w wersjach cyfrowych, a także inne publikacje WG.

Magazyn i portal wiadomoscihandlowe.pl dedykowane są branży handlowej, spożywczej, kosmetyczno-chemicznej i farmaceutycznej w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Docierają do kluczowych managerów, praktyków handlu, osób kreujących najważniejsze trendy na rynku FMCG. Uniwersalny charakter tych produktów medialnych sprawia, że w gronie czytelników można znaleźć osoby związane bezpośrednio z branżą handlową na każdym jej szczeblu, ale również producentów i przetwórców żywności, dostawców usług i rozwiązań technologicznych dla firm, analityków rynkowych, ekonomistów i innych ekspertów.

"Wiadomości Handlowe", podobnie jak siostrzany tytuł "Wiadomości Kosmetyczne", należą do Wydawnictwa Gospodarczego - firmy komunikacji B2B działającej w ramach grupy wydawniczej Landwirtschaftsverlag.

Dodaj komentarz

5 komentarzy

  • KLIK 19.02.2021

    Dobry pomysł,choć zaczyna brakować czasu,aby ogarnąć wszystkie informacje płynące zewsząd. Ale akurat WH czytam i dobrze, że dołączyli do nowego pomysłu. Pozdrawiam obie redakcje!

  • danny trejo 18.02.2021

    fajnie, ale litości, o emisji środowej piszecie w czwartkowym newsletterze ???

  • Kamil 18.02.2021

    Gratulacje !!!!

  • Anna 17.02.2021

    Super! Bardzo mi się podoba.

  • picnic 17.02.2021

    Gratulacje!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także